2.20.2013

Ett brev, en smoothie och ett jubileum.

1.

Igår fick jag brev på posten. ÄLSKAR att få brev, varför får man det så sällan?

Dessutom var det sänt från Paris, alltså från Johanna, min bästa vän som bor där i ett år ifall ni har missat det, hehe.

Det skulle kommit på min födelsedag och var alltså lite försenat. Men vad gööör deeet

Hon hade skrivit en resumé av mina födelsedagar (precis de jag skrev här på bloggen för några dagar sedan). Jag skrattade så jag grät och tvärtom. Blev nostalgisk och fick längtansattack.

Sedan hade hon ritat av en bild från när jag var på besök i november förra året samt skickat med ett vykort på kvinnor i färgglada baddräkter. Så fint!!!

Det suger att bo i ett annat land än en av sina absolut viktigaste personer men hon har det så himla bra så jag är lycklig för hennes skull.

2.

Var ledig igår OCH idag (vet inte riktigt vad som händer med min skola ehe) så jag kollade på teaterettornas uppspel och nu är jag i Sickla köpkvarter. Har nämligen varit på ~Partyland~och köpt ballonger... Och så drack jag en helt sjukt god smoothie med kakao, mango och apelsin! Dog lite. Där ser ni förresten en del av min väska. Jag blir LYCKLIG när jag bara tänker på den, haha.

3.

Idag har jag och Elias varit ihop i 1000 dagar. Är i en sådan KÄRperiod nu. Det är ju underbart men lite jobbigt också eftersom att han är typ den enda jag vill vara med.

Nu ska jag jobba och ikväll ska Flora sova hos mig. Längtar efter henne så det känns i hela kroppen! Så fint att känna så för en vän (även om hon är mer än så, hon är liksom livsstyrka)

Adiossss!

3 kommentarer:

  1. shit min fucking gud 1000 dagar, grattis till er!!!
    tror aldrig jag har kommenterat din blogg men aahhh
    :)

    SvaraRadera
  2. ÄLSKLING vad jag saknar dig nu. Och FUCKING 1000 dagar herreGUD vad galet!!!! Grattis hhehe love u <3

    SvaraRadera
  3. Och våra 20 år idag. Hur många dagar är det? ;-)

    SvaraRadera