4.05.2013

We are the champions.

Hej på er och först måste jag bara säga: TACK! Alltså tror inte nu förstår hur mycket en kommentar betyder för mig. Haha gud vad jag är larvig nu men jag blir helt hyper när det plingar till i mail-inboxen och rubriken är "Livet, vilken grej" (min blogg). Imorse: "Maria oh min gud jag har fått 3 kommentarer på mitt inlägg GUD hallelujah!" Tack vad ni är fina som uppfyller mina önskningar  : ) En grej som är jättebra med att ni kommenterar (förutom att ni gör mig glad) är att jag hittar till nya ljuvliga bloggar. Sjukt bra grej.

Nu till en annan sjukt bra grej:
Jag och Maria är äntligen (även om det där lilla ä-ordet delvis känns obefogat då det gick mycket lättare än jag väntat mig) klara med vår projektrapport. Jag har cirka aldrig skrivit uppsatser över 10 sidor, men nu har vi 20 sidor klara och det känns såhär:

Och såhär: Adolf Fredriks Musikklasser och Loreen – Euphoria 2013
Alltså om ni nu kollat min april-lista som jag länkade till i förra inlägget så har ni kanske stött på ovanstående låt. Den var med i melodifestivalen-finalen och jag och Klara satt och rööööös med hela kroppen (jag som knappt får gåshud av annat än beröring) för det var så fantastiskt. OK ett sidospår.
Rapporten: Klar.
Jag tänkte två-dags-fira med:
  • Att nu äta glass (♥ ♥ ♥ ) i solen (det är 50 procent på GBglass på alla pressbyråer i Stockholm!) med Maria och Mathilda.
  • Ikväll laga sushi med Emma och Lisa
  • Hångla med Elias
  • Carpa solen imorgon (får bara hoppas att det är sol, hehe) istället för att sitta framför en dator och skrrriivaaa... MM!
  • Göra drinkar med Maria och sedan dansa hela lördagsnatten!
Älskar att fira saker. En borde fira oftare; våren, skoluppgifter, vädret, kompisarna, familjen, att vi är så bra, livet OSV! Hallelujah!

3 kommentarer:

  1. bara för det ska jag, som typ aldrig kommenterar, kommentera jag också. inte för att jag har något speciellt att säga, bara att jag tycker du har en mysig blogg, en sådan där som kan göra en på lite bättre humör, och att du verkar vara en sådan fin tjej. och rolig! en man vill ha som vän typ, ja. pyZzz

    SvaraRadera
  2. My. Din blogg och du inspirerar mig. Du verkar vara så fantastisk på så många sätt o vis. Du är så jäkla fin och ditt sätt att uttrycka känslor får mig alltid att förundras över hur sjukt grym du är på att sätta ord på dina tankar o känslor.

    SvaraRadera
  3. Tycker du är himla ball. Och inspirerande!

    SvaraRadera