4.04.2013

Svammel

Dåliga saker:

  • Jag har värsta självförtroendesvackan
  • Jag har mycket plugg
  • Jag vill så mycket men har ingen aning om vilken väg jag ska gå (kräks lite på de 5 sista orden men alltså, ni förstår)
  • Ni kommenterar inte här och jag får prestationsångest men skriver ändå inget vettigt?
  • Jag vill ha mer tid till: Elias, böcker, träning, teater
  • Det känns som att tiden är väldigt flyktig, den glider ur mina händer och jag CARPAR inte alls, bara glider igenom dagarna en efter en efter en efter en
  • Jag är så sjukt dålig med pengar och börjar för första gången inse hur sugigt det är






    ~PHOTOBOOTH-MINUS~
    1. Trött första skoldag. 2. Bakis. 3. Decemberdag då jag hatade allt. 4. Bakis i Grekland. 5. Ledsen pga. godis slut. 6. Trött och frusen pga. ingen värme i huset. 7. Ångest HAHA 8. Naw! Gråter! (Vem tar bild på sig själv när hon gråter? Till mitt försvar tror jag att jag skulle lägga upp en bild i min klass facebooksida heh) 9. Hade skurit mitt finger och var på dåligt humör.

Bra saker:

  • Maria är bredvid mig och är söt : )
  • Vi har lagat JÄTTEGOD middag 
  • Vi har bara 3 sidor kvar på vår 20sidiga projektrapport
  • Jag började på en skoluppgift igår när jag jobbade, bara pang på, sådär en vecka innan!!! Typ tredje gången det händer i mitt liv och denna månad, kanske har jag fått in en studieteknik?
  • Elias är så söt när han facetime:ar med mig och jag ba GUD det där är MIN person
  • Våren är här nu, det är fan APRIL och solen skiner varje dag nuförtiden känns det som, jag har lite småvarma kinder efter att ha ätit frukost ute på Marias terass imorse.
  • Igår var vi och dansade till Hip Hop vilket var väldigt festligt och jag var glad hela kvällen
  • Imorgon ska jag hänga med Emma & Lisa och vi ska laga egen sushi. På lördag ska jag på 2 fester och fira att projektrapporten förhoppningsvis är inskickad
  • Jag är så FRUKTANSVÄRT peppad på de här två månaderna som är kvar av skolan, den här sommaren och livet efter det! Ovissheten är skrämmande men spännande och det ba pIRrar i min kropp






    ~PHOTOBOOTH-PLUS~
    1. Med bästisar i Italien! 2. Sommarlycklig bara Å 3. Dagen innan min 18årsdag tror jag. 4. Skulle på höstpicknick med Elias 5. Hade luskammat mig för det gick löss i min klass, hade inga löss, hehe. 6. I söndags hos Flora, var megaglaaa 7. Nyklippt 8. På middag hos Elias med FF. Observera Flora i bakgrunden : ) 9. Firade påsklov med Yollibox i torsdags!
Om ni inte förstod av punkt 4 på den övre listan så önskar jag mig: mer kommentarer! 
Kan ni inte ge mig förslag på vad jag ska skriva här? Jag skriver ju från början mest för min egen skull såklart men sedan ökar läsarantalet och då kommer prestationsångesten som en *bonus*. Känner att jag måste skriva välskrivna inspirerande inlägg men hur gör en ens det? 
Hmmmmmmmm

Här får ni min april-lista: April ��
Den innehåller en salig blandning av solmusik, aviciipepp, nyupptäckt musik och nostalgimusik 
Adjö!

8 kommentarer:

  1. Åh, My. Du är hur vacker som helst! Jag vill att du ska veta det. Och jag tycker att din blogg är kalasbra!! Du verkar vara så färgsprakande eller vad man ska säga. Så skön. Men bloggen ska vara något roligt, var dig själv. För det är ju roligast att läsa då.

    Hoppas minuslistan minskar och att du får en bra helg! KRAM

    SvaraRadera
  2. Har tänkt kommentera så himla länge nu så nu tar jag tag i det. My du är så himla BALL, jag älskar din personlighet du utstrålar i din blogg. Tänker dig som sprallig, nyfiken och väldigt omtänksam. Eftersom du gillar listor så får du här en liten lista om vad jag gillar med din blogg:
    1. Att du alltid har mycket bilder!
    2. Alla dina tema inlägg som det här ungefär när du fokuserar på ett ämne!
    3. All listor såklart!
    4. Bilder på dig och dina kläder, jisses va fint du klär dig.
    5. Att du är så ärlig.
    6. Alltså jag gillar allt!!!!!!!
    Funkade inte att kommentera med namn från min mobil men jag heter Liv!!!!

    SvaraRadera
  3. Åh tycker att din blogg är helt underbar och du med!

    SvaraRadera
  4. asbra inlägg my darling!!

    SvaraRadera
  5. Johanna Frostling5 april 2013 kl. 10:27

    Man måste deppa för att kunna peppa!!!! LoL kolla mail
    Love u

    SvaraRadera
  6. Du är ball!!! Och din blogg är megafin!

    SvaraRadera
  7. Din blogg är asball, läser den nästan varje dag.
    Gillar listorna och dina fina outfits. Även att du är så ärlig och visar att livet är helfestligt varje dag, orkar inte med bloggare som verkar leva ett glatt liv 24/7! Fortsätt blogga, du är cool!
    Frågestund snart kanske?:)

    SvaraRadera
  8. Hej My! Din blogg är super fin, den är i toppen på min blogglista!:) Fortsätt vara den du är, för du är super cool, grym och galet vacker! Jag skulle vilja vara din vän! You go girl! Kram!

    SvaraRadera