4.18.2013

Luleju

Hej gänget!
Jag befinner mig just nu på en flygplats högt uppe i Svearike. Tänkte visa och berätta för er vad jag har haft för mig det senaste dygnet. (Varning för en del egobilder, har hängt mycket med mig själv)

Igår morse vaknade jag upp 05:30 SJUKT pigg. Jag tog vara på det och gjorde frukost som jag sedan åt i sängen framför sista avsnittet (säsong 1) av Girls. Om ni undrar vad som är i skålen så är det en väldigt  tjock smoothie på fryst banan, mango och mjölk. MUMS

Tog en tidigare buss och satt mot en vägg i solen innan min första lektion. Mycket angenämt.

Efter skolans enda lektion och lite häng med klassisar så köpte jag vad som kommer att bli min nya grej: Café cooler. Sjukt sött men sjukt gott.

Sen åkte jag buss, flyg och mer buss tills jag kom...

Hit!!! Till rum 201 vid Elite hotell Luleå. Lyxigt va?????? (Hehe) Låg resterande timmar av onsdag och kollade på film och åt hummus.

Morgonen idag (torsdag) började på bästa sätt: Hotellfrukost! Detta var min första tallrik. Sen åt jag yoghurt och pannkaka med äppelmos. Mmmm gott

Behövde nämligen ladda upp inför det ovan. Antagningsprov! AH! Hade planerat att inte berätta om detta för en endaste person då det bara är jobbigt att behöva droppa att en inte gick vidare, men jag är inte så bra på det här med integritet/mystik/egna hemlisar. Det var min fina mamma som pushade mig till att söka då det är bra med antagningserfarenhet (när jag sökte Malmö i januari, om ni minns, så kunde jag knappt hantera min nervositet ALLS).

Skolan låg precis vid vattnet och solen sken och jag var pepp!

Här ligger jag på en yogamatta innan jag ska framföra min monolog för juryn. *Nervous-want-to-die-face* (nä, jag klarade faktiskt nervositeten galant. Förutom det faktum att jag nervös-andades hela min monolog och var darrhänt.)

Det var i alla fall SJUKT roligt. Var helt uppe i varv efteråt och ÅH TEATER

Efteråt åt jag sushi! 80 kr för 10 bitar plus hur mycket kaffe, te och after eight en ville efteråt. Satt kvar i 3 timmar tror jag. Skulle aldrig hända i Stockholm?

Här är mitt sällskap! Maja. Vi lärde känna varandra idag. Så himla nice person. å SÅ trevligt. Hon bor i Stockholm så vi kom överens om att vi ska spela tennis tillsammans snart.

Nu sitter jag här på flygplatsen: chattar med favoriter på facebook, är glad, koffein-rusig och taggad på helg. Dödstrött i kroppen (så jobbigt när huvudet, känslan inuti bröstet och kroppen inte matchar ALLS) och jag måste be om ursäkt ifall ni finner detta inlägg hetsigt skrivet (haha). Skyller på dagens 5 koppar kaffe.

4 kommentarer:

  1. :D :D :D :D DU ÄR GRYM. Hejar på dig i alla lägen!
    Ps. tack för att du är så pepp <3

    SvaraRadera
  2. teater, gud så underbart. lycka till måste jag ju säga!

    SvaraRadera
  3. ÅH, vad vi ska babbla imorgon!
    Jag håller verkligen alla tummar och tår för dig, My! Du är så livsmodig!

    SvaraRadera
  4. Hoppas det gick bra!! Önskar dig all lycka

    SvaraRadera