4.03.2013

18:48 solen skiner än

Jag känner mig så oinspirerad. Men. Ändå. Hej!

(Clinomania - Excessive desire to stay in bed.)
***
Det här lovet försvinner iväg. Det känns som att allt jag gör är att plugga men jag har precis börjat.

Skriver projektrapport med Maria men vi bryter av med en cykeltur till Lidingö Centrum för att köpa filmgodis. Hon skjutsar mig och det känns precis som förra våren, fast kallare.
***
Och så sitter jag på en mur vid Engelbrektskyrkan med Oskar. Pratar om pappor studentskivor relationer sommaren och tiden rinner iväg solen går i moln

Jag vill sitta på uteserveringar med alla mina kompisar. Men. Just nu: är jag på jobbet. Edvin har lugnat sig efter två timmars rastlöshet (men gott humör) och jag vill så gärna ta mig in i hans tankar! Imorgon: ska jag plugga. Ikväll ska jag i alla fall få träffa Elias. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar