4.16.2013

tisdaglista

hur såg du ut för ett år sedan?

På pricken ett år sedan. Jag var på Elias studentskiva utklädd till tennisspelare. Hade till och med mig racket.

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
Har sagt "idioooter", "idiooot" eller "iddi!" väldigt många gånger igår och idag. Hehe *pms*

har du någon fobi?
Mmjo. Råttor. Fick ilningar i hela kroppen bara av att skriva ordet, hehe.

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
Igår åt jag bulle på jobbet. Tycker inte så värst mycket om kanelbullar men de här var med choklad!!! Plus att jag drack sojamjölk till.


vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
Elias sa att jag var fin i morse. Lyxen i att få höra det cirka varje dag : )

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Ah... minns inte. Fick den där *duktighetskänslan* när jag powerwalkade i lördags men kände mig verkligen inte riktigt nöjd.

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
På fredag ska jag till Story hotel och på lördag ska jag träffa Emelie,  ska bli mycket angenämt!

vilken är din pepplåt för tillfället?
Purity Ring – Fineshrine

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Har inte haft "dötid", men pinterest <3

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Jag ska besöka Luleå, det har jag aldrig gjort förr. Och bo på hotell ensam en natt, heller aldrig gjort förr!

vad oroar du dig för?
Min nervositet, en person i min närhet och ett ämne i skolan som jag struntar i

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Idag var jag på teater, satt tre meter ifrån Görel Crona som spelade.

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Himla antagning.se (och framtidsångesten som kommer med den). Faaan vilken beslutsångest. 6 stycken val blev det till slut.


hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?

1. I onsdags ätandes yoghurt (av någon okänd anledning posar jag ofta när jag äter?) 2. På jobbet 3. I torsdags 4. Imorse heheh trött

Tack och adjö.

4 kommentarer:

  1. Jag åt bulle idag! Eller ja, två stycken (fast de var vanliga kanelbullar). Fast sedan gillar jag bullar mycket, också. Var det hos Edvin du åt?

    Och ååh, jag ser fram emot lördag! Jättenyfiken på vad du fixat fram för grej. Jag är förväntansfull och pepp :D

    Ps. Får jag veta vad du valt när vi träffas?

    SvaraRadera
  2. Åh, du ska få höra massor av detaljer när vi ses!
    Var ska vi mötas, förresten? Jag brukar vara i stan mellan 14 och 15, ungefär. Kan ge dig exakt tid om jag får en station :3 :D *så pepp!*

    Och jag har stora nyheter om vad jag har för planer om Paris! Det är liksom *nästan* helt bestämt nu!

    Haha, söt du är. Inte riktigt helt äkta. Men det kändes ju så på insidan ;)

    Det beror väl på hur bullarna tillagas! Många kan bli smuliga och jobbiga, men vissa kan bli helt underbara! (det är dock därför jag inte vågar äta bulle någon annanstans än café60, för det är så stor risk!).

    SvaraRadera
  3. My, vad säger du om jag säger att du ska lägga ut lite fina spotifylistor?? ccmooncoccmon

    SvaraRadera