4.23.2013

may it be

Hej på er!

Igår:
Pluggade Sveriges jämställdhetshistoria med Maria & Elina

Dansade dansmatta
Gick på bio med Elias

Jag längtar så mycket till maj; maj är min favoritmånad, jag vill börja på min majlista på spotify och just denna maj (som typ alla maj) händer det helt fantastiska saker. Så mycket roligt.
Min vardag just nu är inte superfestlig (se ovan) och jag är inte dödsinspirerad, kollar mest på youtube-klipp på Harry Styles (suck) så jag tänkte att vi kunde se tillbaka på förra årets maj genom instagram.


Vi hade körsbärsblom utanför vårt hus.

Föreställning i skolan tog upp mycket tid!

Flora tog med mig på Mordgåtan, ett rollspels-middags-event ute på ett slott. Hade så roligt.

Vi firade Klaras 18årsdag. Det var en helt underbar kväll. Åt middag med släkt och vänner hos henne och dansade sen på Sommar.

Mer föreställning! Här är vårt gäng. (Halva min teaterklass)

Vi värmde upp innan varje föreställning med att peppdansa till Euphoria.

Var på Trädgården en kväll med de här två.

Min farmor och farfar var i Stockholm.

Den här bilden är så bra så jag tar med den. Sååå fina

Efter vår sista föreställning hade vi picknick i vitan med popcorn och 3,5or. ALLTSÅ tänk kvällspicknick i Vitabergsparken. Snart snart snart




Åkte till Berlin med min högstadieklass och dåvarande kör. 3 intensiva dygn, bland de bästa på hela året tror jag faktiskt! Var så jävla överglad hela tiden, det var så fint att hänga med gamla favoriter och hade aldrig blivit så pangförälskad i en stad förut. Berlin alltså.

Kom hem och återsåg den här <3 Vi hade blivit sådär intensiva, att vi behövde ses ofta ofta ofta


Var på teater- och danstreornas skiva med tema Gudomligt. Jag och min gos var utklädda till Sommargudinnor.

Det var ju inte bara kul hela tiden... hade nationella i Matte C och försökte plugga med hjälp av mango.

Sen åkte jag och Elias till Amsterdam för att fira vår tvåårsdag!



Bästa någonsin ungefär.

Kom hem och Elias tog studenten den sista maj!

Maj avslutades hemma hos Marc med bland annat de här fina.

En vecka kvar tills vi är där igen! PEPP

1 kommentar:

  1. Vilken pang-maj.. Herreminje. Amsterdam också, som verkligen satte spår i dig. Och Berlin! Herregud, vilka milstolpar!

    Sedan så "peppdansa till Euphoria". Sällan hört något så klockrent. Det går ju nästan inte att INTE bli pepp när man hör den låten! <3

    SvaraRadera