12.10.2012

Visst känns det fint att va vid liv en dag till?

Det är ganska mycket nu. Ikväll, efter jobbet, ska jag hem för första gången på cirka en vecka. Jag har så mycket i skolan och man vill ju hinna ha lite roligt också. OCH TA DET LUGNT. FAKTISKT; FÖR EN GÅNGS SKULL.

Pjuh.

Här får ni en mysig jullåt:
Arne Domnerus – Karl-Bertil Jonssons Julafton
Tumblr_merf2n5m7o1qlluv1o1_500_largeTumblr_lq01n7nosa1r1qszlo1_1280_large
Jag vill bara läsa böcker och skriva. Inte plugga hinduism (även om det faktiskt är intressant) och inte läsa på om vad moderaterna tycker om kilometerskatt. Inte skriva loggbok och inte analysera mitt koldioxidutsläpp.

Vill ja jullov nu. Snö, familj, böcker. 

3 kommentarer:

  1. Woow herregud så fin bloggen din er blitt nå! (Har akkurat samme skolesituasjon som deg. Men snart ferie!! Hurra)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket! Nu blev jag lite glad (:
      Jaaaa å jullov, så efterlängtat!

      Radera
  2. Jag gillar också vissa saker man pluggar. Speciellt religion/samhäll. Men det är precis som att när man ska sätta sig och plugga så finns det ändå miljoner saker att göra som känns viktigare. Eller ja.. Är roligare, vem försöker jag lura, haha.

    SvaraRadera