12.12.2012

det senaste i bildformat och blivande stars.

HEJ! Idag mår jag mycket, mycket bättre än senaste gången vi hördes. Bra va?

När det var snöstorm och jag fick lifta till skolan. (OBS, cykeln är inte min, så dum är jag inte.)

Samma dag (på pricken för en vecka sedan) åt jag pepparkakor och drack kaffe hos Flora i timmar. Världens bästa Flora.

I lördags när jag & Elias skulle handla sålde de julgranar vid Mariatorget!

Bakade blåbärsscones.

Så kom finaste mormor & morfar på besök! Titta bara så fina de är : )

Vi fick tulpaner och Elias har skaffat glasögon (SÅ FIN<3)


Och idag försov jag mig/hade för ont i huvudet för att gå till skolan så jag åt julig frukost i sängen framför julkalendern istället. 

Nyss var jag ute och lekte med Ringo i snön också. Så himla mysigt! Snön var så hög, jag fick trampa upp den så att vår tokiga hund kunde ta sig fram snabbt. 

Min mamma visade mig två helt fantastiska videoklipp nyss på två olika barn som båda har världens feeling. Titta om ni vill skratta lite och bli varma kring hjärtat:
Vincent, 2 år - Euporia
Little Psy - Gangnam style

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder!
    Och nu när jag känner dig lite bättre är det så roligt att kika och läsa, för jag kan förstå mer från vad du berättar privat. Tihi.

    Jag visste inte att ni hade hund?! Sedan när? Hur? Var?

    Elias, hur fin var inte han i sina glasögon? Haha, jag tycker han ser ut om Harry Potter! Du måste älska det!

    Och stanna hemma och ha långfrukost istället för ont i huvudet i skolan. Verkligen smart val. och nu, sista året i gymnasiet, brukar man ofta kunna jobba mycket hemifrån, och de flesta grunder i skolarbetet är ju liksom lagt. Det handlar mest om att vidhålla sina betyg eller så.

    Jag och Martin tittade nyss på Euphoria-klippet. Ååååh, jag dör, så söt! Vi satt och fnittrade om det, vad fin...!

    Ser väldans fram emot lördag, förresten :)

    SvaraRadera