12.04.2012

tisdag med photoboothbilder och en massa plus.

Idag har varit en så bra bra bra dag. LYCKLIG är vad jag är:

+Det är så vackert ute, jag blir helt pirrig av snölandskapet och rimfrosten och allt. Säga vad ni vill om de bitande minusgraderna men HUR VACKERT kan det inte vara med vinter?

+Hade en väldigt mysig och givande middagsdate med Emelie igår. Det var andra gången vi träffades och timmarna bara flög förbi för att vi hade så mycket att tala om. Hon är så överraskande... extremt klok/smart/rogivande och samtidigt får hon mig att skratta massor. Dessutom var vi på Hermans och Hermans gör mig alltid lycklig med sin hummus (och allt annat dödsgott.)
4-bildsserie 2012-08-14 kl. 13.46 #11
+ Är så fruktansvärt superkär i min Elias.

+Spelade tennis för första gången på 2 veckor.

+Pappa sms:ade mig och frågade om jag ville ha sushi till middag, så för någon timma sedan mumsade jag på avokadosushi med min fina familj.

+Jag har 4 föreställningar inbokade, vilket både lättar på ångest inför ett skolämne och är KUL.
Bild 2012-10-12 kl. 17.02 #5
+ Satt kvar i skolan och pluggade i nästan 2 timmar i sträck efter lektionstid. En vecka innan examination dessutom, blir helt stolt över mig själv. (Ibland så!)

+Har roliga veckoplaner helgplaner livsplaner

+Tycker om mig själv! Tänk att jag till och med vågar skriva det. Idag tycker jag om mig själv, så bra va? Varför gör man inte alltid det?
Bild 2012-12-04 kl. 16.46 #5
Jag idag ätandes på en knäckemacka med kikärtor. 

+Känner en överväldigande tacksamhet över så mycket i mitt liv; människor, hem, skola, intressen, väder... ja ni förstår.
4-bildsserie 2012-08-14 kl. 13.46 #4
Å. Nu ska jag äta mer pepparkakor (det.är.så.gott.jag.dör.) och kolla på gossip girl. Livet, vilken grej

1 kommentar:

  1. My, du har det ju hur fint som helst! Jag förstår varför du sprudlar av lycka, allt går din väg (till och med pepparkakorna!).

    Tehe.. Din lilla snutt om mig får mig helt rosig. Det var jag inte alls beredd på!.. Jag är så glad att, som jag, verkade ha en trevlig stund!.. Hermans får vi definitivt ta igen. Och du måste visa mig Indira! Vad tycker du?

    2 timmar i skolan? Knasboll! Det är hur länge som helst. Förstår inte att du orkar, men du har all berättighet att vara stolt. Måste kännas produktivt och bra i magen.

    Och du och Elias är så fina...

    För att fortsätta på en kommentar som redan är lång nog! TACK. Åh, vad jag blir rörd av att folk kan läsa, förstå och faktiskt greppa något ur mina inlägg. Och faktiskt tycka om dem.. Egoboost, tehe.

    SvaraRadera