12.26.2012

pizza, danskedans och badhus.

Hejjjjj

Igår åt vi middag på en italiensk restaurang


Marie, min ingifta faster. Världens hurtigaste raraste Marie





Titta i menyer länge, vänta på mat länge. Då kan man fota sällskapet.


Sen kom maten! Jag, mamma och Emma delade på 2 vegetariska pizzor. Så gott.


*Syskonkärlek*


*Mor- & dotter-kärlek*


Så mysig middag, skrattade nästan tills jag grät x antal gånger.


Sen tänkte jag & Emma pröva på Bad Gasteins uteliv. Vi gick till en klubb...som var tom. Dansade Gangnam style på ett väldigt tomt dansgolv.


Här är vi! Vi fick höra att vi var lika när vi var små men alltså, nä.



Den tomma klubben var kul i kanske tio minuter. Vi gick vi till Silver Bullet istället, som skulle ha Alpernas billigaste öl. Den kostade 8 euro fick jag veta idag, jag tror Emma blev lurad...hehe


Där träffade vi roliga danskar varav ena dansade (alltså han var riktigt bra) bugg med Emma! Tummen upp för bugg : )

Idag har det varit slaskväder så vi valde att spendera dagen i ett badhus. Ett tiotal olika bassänger med olika temperaturer, väldigt bra dagen-efter-häng. Simmade i en kall bassäng utomhus. Det var så meditativt, jag simmade simmade simmade och filosoferade samt fick idéer. Plus att kombinationen vattenånga + stora blöta snöflingor = SEHR SCHÖN (myckert vackert på tyska)

1 kommentar:

  1. alltså!! älskarälskarälskar bad gastein. och silver bullet!! en utav gångerna vi var där var det världens snyggaste dj som spelade peppig musik och var supercharmig dessutom. dör av avundsjuka bara

    SvaraRadera