12.27.2012

torsdag

Det är märkligt hur saker sätts på hold när man gör miljöombyte. Känslor. Livet hemma.

Jag: är chokladmätt, har två djur runt min hals (i silver som tur är), Stockholmslängtar men vill ändå stanna i detta liv några veckor till, får nervösa attacker när jag tänker på teater, älskar mina nya hörlurar, längtar efter Flora massa, tycker synd om Johanna som är magsjuk men dör för att vi ses snart, taggar havregrynsgröt som väntar hemma, längtar inte alls hem på samma gång, har inte gråtit på en vecka vilket är otroligt långt för att vara jag, våndas inför samtidigt som jag längtar till nyår och lyssnar i detta nu på Feel so close och megapeppar att träffa Oskar & Markus som är i Stockholm över lovet.





Idag har det varit blåsigt men hänförande vackert med sol och tunna vindar av snö längs pisterna.
Mår ni bra? Vilka är ni som läser?

3 kommentarer:

  1. Emelie läser!
    Ser att du saknar pojken din, gudars, det förstår jag! Men samtidigt verkar du ha en så in i bomben minnesvärd tid, komma så underbart bra överens med din familj och samtidigt kunna stanna upp och njuta av snöflingor och vattenånga. Fina varelse.
    Johanna, i Paris?! GUD, vad kul, jag dör! (Jag vill också till Pariiiis.. )

    Ja, kom hem för två dagar sedan! Nu "test-bor" jag hos Martin en vecka, ser på onödigt mycket film, träffar Jangi, Minister och Sebastian (ny gemenskap, han på bilden från mordmiddagen!) och småpluggar.
    När kommer du heeeem?

    SvaraRadera
  2. SAKNAR DIG MED SÅ SJUKT MYCKET. Men njut nu älskling!

    SvaraRadera