12.21.2012

Julkalendern. Lucka 18, 19, 20.

Hej. Jag bara repar teater hela dagarna. Doppar morötter i hummus, skriker lite på klasskamrater, letar musik, kommer hem och gråter i Elias famn av stress och dåligt självförtroende.
Nu har jag i alla fall jullov!!!!!! Peppen i det!!! Imorgon åker jag till Bad Gastein i Alperna så nu måste jag verkligen börja packa.

I alla fall: Julkalendern.

Lucka 18. En bild på din familj






Min familj består av min mamma Helena, min pappa Svante och min lillebror Ossian. Och så vår hund Ringo också. Vår familj är ett stormigt hav och en jättelik blomstrande trädgård.
Mina föräldrar har gett mig så otroligt mycket. De är väldigt olika till personligheten men båda är  kloka, roliga (på olika sätt, mehe), omtänksamma, generösa, smarta, drivna och kreativa.
Ossian, min lillebror, är den finaste trettonåringen jag vet. Han är i en jobbig ålder nu och vi bråkar en del, men trots hans coola fasad är han så mjuk inuti. Han är otroligt empatisk och det känns inte alls som att han är tretton; visst är han min lilla, lilla bror och att han nu vuxit om mig känns så knäppt, men mentalt känns han som så mycket mer än "bara" tretton. När han tagit sig ur denna pubertala skriktid kommer han bli något alldeles fantastiskt (det är han alltså redan).
Vi är olika, lika, elaka, snälla. Vi skriker och smäller i dörrar alldeles för mycket men vi älskar varandra miljarder gånger mer, (trots att vi är lite dåliga på att visa det.) 
Min familj är asjobbig på många sätt men också världens bästa ღ 
19. En bild på dig från idag.
Jag har tyvärr ingen bild på mig från idag, min iPhone är på reparation (SNYFT) och mitt photobooth har ingen lust att fota mig just nu. Hihihehe.
Däremot kan ni få 1 bild från i måndags, tagen av Flora, bara för att den gör mig så bästistokig:


20. En bild på din önskelista i år:
Ni kanske minns att jag visade min egengjorda önskelista för en månad sen. Här är en uppdaterad:
Önskelista 2012

Böcker. Massvis med bra böcker. (Helst presentkort så att jag kan välja själv.)
Urban ears
Doftljus
CLEAN - rain
Stringhylla till lägenheten
Cykel, eller körkort... eheh *host*
Systemkamera! En lätthanterlig, liten, smidig, nice.
Spotify premium
Nya skor, gärna brouges.
Gossip girl säsong 5

Nu ska jag p-a-c-k-a. Oh lord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar