12.22.2012

♩ ♪ ♫ ♬

spotify
spellistor

En liten tidig julklapp till er, mina bästa spellistor:
MYSPYS
tända ljus med solen skiner fortfarande  Gammal lista med mysiga låtar.
somna mumsigt mmmm nanana Precis vad den säger: låtar att somna till.
gos. Min första mys-lista på spotify. Blir så himla nostalgisk av den här listan. Tänker väldigt mycket på mig och Elias också.
sommarregn Den här lyssnade jag på varje kväll jag var ensam i somras, ungefär.
CHILLIOSK Oskars jättebra:iga mys-lista med hela 365 låtar! (!!!)(lyckas aldrig göra sådana långa listor)
JUST KIDS Klaras lista med gammal och bra musik.
skriv skriv skriv Ganska talande lista. Låtar jag brukar skriva till (lol). Funkar utmärkt som myslista också.

Tumblr_magz7tf4301rxfqbro1_500_large
Gatos-cat-cats-cute-favim.com-518469_large4193450927_5d97823d99_large
WANGOL (Har en folder på spotify med namn wangol. Det är typ... låtar jag blir GLAD av.)
vårt soundtrack till lyckliga dagar Flora gjorde en lista tillsammans med sina bloggläsare för länge sen.
mysgospussglad En av många listor Elias "gjort till mig".
morgonstund har guld i mun Morgon-spellista. Typ lugnt men ändå myspepp.
Soundtracket till mitt livs bästa sommar (2o12) Precis vad listan heter; alla låtar som jag lyssnade på hela sommaren. Ååå.
60s. Sandras 60tals-spellista. Megabra.
vårnostalgi/pepp Vår vår vår. (Kanske inte sådär asnice nu på julen, men sedan!)
och hösten är nära men jag bryr mig inte ett duggggg Höst höst höst. Mys mys mys.
Till M från P Paulina gjorde en lista till mig för länge sedan med massa bra musik. Mycket nybörjarjazz. Hehe.

Tumblr_m5q0fumwao1rxxk99o1_400_largeTumblr_m6pshblfbb1r0i9t4o1_500_large
400575_10150640845499377_559979376_12064265_177117207_n_large



PEPP (VARNING FÖR *KOMMERSIELL SKIT*)
Digster 90'S POP Bara massa 90tal!!!
dansa lite i min mun Oklart listnamn, eh.
FEST lol
MIGHTY Oskars jättebra:iga fest-lista med hela 464 låtar!!! Den fylls liksom hans mys-lista på hela tiden. Supernice.
SVETTAS (kort men insensivt...) Brukar springa till denna, eller städa rummet.
effektiviteten själv (STÄDA FÖR FAN) Också en städa-lista, haha. Av någon anledning blir jag mycket effektivare med NRJ-musik i högtalarna.
Jarrå Frejas lista som är mycket bra.
LEM I ITALIEN <3 Denna lyssnade jag, Lisa & Emma på i Italien på hotellrummet innan vi skulle gå ut.

Tumblr_lqk16qxkgp1qgg3boo1_500_large
Tumblr_l72cd4fbon1qadyioo1_500_large
En ny grej jag börjat med är att göra månadslistor. Jag har en tendens att lyssna sönder på vissa låtar i perioder, därför känns detta som en bra grej! Dessutom älskar jag att bli nostalgisk och musik är sannerligen perfekt för det.
september: äpplen & hemmagjorda drinkar.
oktober: torra eldiga höstlöv & satsumas till religionsplugg
november: paris, lägenhetspepp & jullängtan
december: snöstorm teater jul

Tumblr_lzhucitg1r1qkvaj2o1_500_large


Tumblr_lqulnkupjq1qcrmn9o1_500_large

Och så min eviga spellista (som ändå bara har 160 låtar...lol...):  en sensation utan publik 

Ni får JÄTTEGÄRNA skriva musiktips här. Jag gillar ungefär alla genrer. Utom dansband och dödsmetal möjligtvis.

 ♫ Happy music time♫ 

1 kommentar:

  1. OJ, vad du lyssnar! Herreminje, nu har jag verkligen mig låtar att ta igenom (jag själv som behöver lite nya musiktips, tehe. Jag lyssnar sönder saker, verkligen).

    Jo, det var riktigt trevligt. Och du om någon förstår lyckan att träffa nya människor - och ännu bättre; lära känna nya människor. Lite som du och jag gör just nu, tehe.

    HAHA?! 4 timmar? Shit, jag hade packat för två veckor sedan, antagligen. Roliga My.

    Sms kommer bli vråldyrt när du skidar i Alperna, men lite facebook har ju aldrig skadat någon :3 (förutom de beroende internetmissbrukarna, där är facebook antagligen en stark bidragande och sårande faktor).

    SvaraRadera