12.02.2012

Julkalender.

Glad första advent! Jag tänkte försöka delta i Emilys julkalender. Eller kanske göra några luckor i alla fall (:

Lucka 1: En bild på dig själv som du tycker om
L1040285
Jag var så fruktansvärt lycklig när den här bilden togs. Det var i Amsterdam, på min och Elias 2-års-dag. Jag hade tagit på mig de finaste kläderna jag tagit med mig, bland annat en vit blus jag fick av Elias i julklapp första julen tillsammans. Det var kväll men varmt och solen sken ihärdigt när vi promenerade hand i hand över broarna mot restaurangen vi hade bokat bord på. Det var maj, sommalovet var bara någon vecka bort och jag var i en ny vacker stad, sprudlande glad och så himla kär.

1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk bild! Älskar historien bakom den gör bilden så levande och lyckobringande. Resor utomlands med den man älskar blir alltid så speciella.. Jag längtar redan tillbaka till Paris som en tok..!

    Haha, ja, jag var helberedd på måndag redan från början! Inte har jag glömt inte - minne som en elefant!
    Ser fram emot det!

    SvaraRadera