12.31.2012

2012.

2012 har varit det hittills bästa året i mitt liv! Jag har utvecklats; lärt känna mig själv så mycket bättre. Varit så sjukt lycklig, omgetts av så fantastiska människor och rest hela 9 gånger. Jag har blivit bättre på att vara ensam, bättre på att ta mig ur känslosvackor och lärt mig massa. Jag har varit kär, frisk och fått så många fina minnen. Jag har dansat, gråtit, skrattat, ätit om möjligt ännu mer glass och vågat!!!

Mina nyårslöften inför 2013 existerar inte. Jag ska bara försöka vara snäll mot mig själv och andra och våga leva fullt ut! Utmana, ta risker och göra saker som känns läskiga.
Gör det ni också!

❤♫╰☆╮❅ 

En grej jag ofta gör när jag är ensam är att dansa framför photobooth. Här får ni en ganska pinsam photobooth-resumé. Videos till människor (saknad Johanna till exempel) och dans.

Nu hörs vi inte kanske förrän 2013. Ha en fantastiskt nyårsafton! 

3 kommentarer:

  1. alltså älskliiiing <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Älskliiiinnngggg wiiiieee snart kommer jag till dig!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Fy fasiken, vad härligt du beskriver det. Blir ju alldeles bubblig nu! Nyår bringar fram många känslor och tankar och minnen, alltså..

    Haha, filmen är underbar, förresten!

    SvaraRadera