12.08.2012

3 saker:

1. Jag har kommit på att jag har himla svårt för det här med bindestreck i dubbelord (vad kallar man det ens?). Tror det bottnar i min skräck för särskrivning. Alltså särskrivning är det värsta som finns (okej, i proportion till krig och mobbning och råttor och ångest och mycket plugg osv. är det ju i n g e n t i n g, men ni förstår...?). Vad jag ville säga med detta är att jag är medveten! Haha... herregud... Ja... : (

2. Jag har ny frisyr:





(en liten ego-rad, jajamen)
Kallar min frisyr för BOB och känner mig som en liten chic tant varvat med en tjugofemårig kulturtyp. Det är ju nice.
3. Idag har jag och Elias bakat blåbärsscones och städat lägenhet för klockan 2 fick vi besök av min mormor och morfar. De är så fina och bra.
Ikväll ska jag dansa på hemmafest! 

1 kommentar:

  1. Myyyyyy(s), vad du är fin i din nya frisyr!
    Helt ärligt, den passar den fantastiskt bra. Tror det har med din benstruktur och dina kindben att göra.

    Jag försökte mig på en BOB en gång (fastän då kallade jag det PAGE, för att vara extra femtio-tal, liksom), men jag tror inte jag har rätt ansikte. Såg absolut inte lika snyggt ut på mig åtminstone.

    Och hur var det med mormor och morfar? Snacka vuxenpoäng att bjuda över gamla släkten!

    Sedan så älskar jag listan du skrev över, massa roligt onödig trivia om dig. Det filurigaste att läsa, typ. Men du, varför handlar alla "dislikes" om barn av olika slag? Ledsna, arga, bråkiga, godislösa? Något samband, haha?

    SvaraRadera