11.02.2012

friday I'm in love.

PARIS PARIS PARIS JOHANNA JOHANNA JOHANNA LIVET LIVET LIVET

Jag har det alldeles fantastiskt underbart. Har tappat räkningen på hur många gånger jag fått endorfinrus idag.


Falafel i Marais. 


Min fina, älskade Johanna på ett café där vi drack kaffe och läste/skrev listor när regnet öste ner någon meter ifrån oss.


Yoghurtglass. Sanslöst gott.

Vi har tagit igen en massor, promenerat, avgudat Paris husfasader, ätit gott (ni ser ju på bilderna), druckit kaffe, fyndat 3-euros-plagg och kramats i lyckoattack




Och här är photobooth-bilder från kvällen. Vi färgade Johannas hår blont (det blev lejongult och hon panikade och jag skrattade hon med men nu är det fint!) och jag stekte aubergine till oss som vi åt tillsammans med top 3 godaste hummusen jag ätit i mitt liv! Nu dricker vi rödvin, jag dansar till Yelle i mina nya velour-party-gos-byxor och Johanna sminkar sig inför kvällen. 

Åh, ljuva Paris-liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar