11.22.2012

Nya vänner och gamla vänner

Hejhopp!
Igår träffade jag Emelie som jag fått kontakt med via bloggvärlden. Hon var som jag tänkt mig: varm, intelligent och väldigt trevlig. Vi drack kaffe/te på Wayne's coffee och ja, lärde känna varandra. Sen fick jag dessutom se hennes fina lägenhet fylld med ugglor och Ben & Jerry's-paket (tomma visserligen, haha) SÅ himla mysig första (det blir förhoppningsvis fler) träff.

Idag ska Emma & Lisa följa med mig hem och äta middag. Det är så viktigt att inte ta sina vänner för givet, bara för att man varit nära länge och är så säkra på relationen man har. Jag har omedvetet och ofrivilligt gjort det med dem den senaste perioden. Saknar ihjäl mig och äntligen ska vi få lite kvalitetstid vi tre.


"Åh. Världens bästa människor. Jag älskar er så mycket att jag sprickeeeer"


Bilder från min gamla blogg. Maj 2010.

Adjö.

1 kommentar:

  1. Åh, så fint!
    Älskar hur du porträtterar vänskap; det blir så levande och man märker verkligen hur äkta det är.

    Jag kan själv bli så osäker och besviken på hur falsk den virtuella världen verkar vara ibland. Men så känner jag aldrig här.

    Tihi. Det var himlans My-s att se dig (hoho, rolig Emelie) och jag hoppas också vi kan synas mer. När kan du, tro? :)

    SvaraRadera