11.14.2012

tisdagssol

Hej på er! 


Igår vaknade jag (nästan) av att solen sken. Det är knäppt hur glad man blir av lite solsken. 




Fotade min outfit på grund av ett tema jag har den här veckan, ska berätta för er när veckan är slut!



Hade på mig fin-strumpbyxorna till exempel.



Gick i skolan och roade mig med att skriva önskelista inför julen. Illustration har aldrig varit min starka sida (eheh) men tycker den blev fin ändå :)))




Efter skolan tränade jag i två timmar. Döjobbig fysträning först och sedan tennis som gick dåligt. Jag var arg. Men Elias väntade hemma hos mig och vi hade det så himla fint innan vi skulle sova. Låg och var kärleksrusiga, blåste tuggummibubblor som pangade in i varandra och pratade i timmar. Jag älskar honom så knäppt mycket. 



Idag har jag som andra onsdagar gått i skolan och efteråt hade jag & Maria ett spännande möte med prefekten på STDH (Stockholms Dramatiska Högskola). Nu jobbar jag med Edvin. Vi har ätit sojakorv och nyss sprang han ut genom dörren, när jag kom ikapp honom promenerade vi ett tag längs hans gata. Barfota. Han är väldigt pratglad idag, det är så fint att se (höra). 
Hoppas ni mår bra. Jag hade förresten 70 besökare igår, vilka är ni egentligen?

2 kommentarer:

  1. Hehe det är jag som är alla 70 hehhe no just kidding...... Fett fin önskelista <3

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är!
    Önskelistan är supermysig - önskar jag också visste vad jag önskade mig (och där har jag min första önskning!).

    Din och Elias relation låter så vacker. Tihi. Jag har också kärleksrus - Martin är spontant påväg hit nu, tihi.

    SvaraRadera