11.28.2012

snö?

Hallelujah vilken dag.
IMG_5562
Inte så hallelujah-väder kanske.

Har haft möte med prefekten (Elias skrattade lite när jag sa det, men de använder den benämningen ja.) på Stockholms Dramatiska Högskola i 2 timmar.
IMG_5564
Jag nyss när jag kom till jobbet och kände mig *cool och vuxen* efter möte och allt. (Mitt barnsliga mobilskal gick emot den känslan ganska mycket) :(

Mötet i alla fall: kände mest att det är omöjligt att komma in där och blev döstressad när jag & Maria ställde frågorna om antagningarna. ÄNDÅ gick jag därifrån med en feeling att "det är fan inte omöjligt!" Hallelujah.
Imorgon 06:10 går ett tåg mot mer projektarbetsplugg, min mammas bästis syster och fest på okänd mark. Någon som har Göteborg-tips?

2 kommentarer:

  1. Hej Monkinodraw här!! Svarade med en liten fesig guide på din kommentar så du vet! :D

    SvaraRadera
  2. Härlig önskelista! Känns väldigt karaktärsmässigt du - sofistikerat och lite piffigt, sådär :)
    Och varför får man inte veta hur du och Elias firade den stora dagen? Blev det en puss på kinden, tro? Eller kanske på MUNNEN? :D

    Jaaaa, jag är duktig! Idag var mitt tredje pass. Lättaste jympapasset - jympa-bas. Fattar inte att jag blir så trött som jag blev = O-TRÄNAD.

    Okeeeeejdååå.. Jag köper väl julklappar tidigt. Men det är inte julstämning när man gör det i september. Då är det bara att köpa presenter - inte klappar! AHA!

    Och tack för din exklamerande input på min text, haha! Tyckte det var en ypperlig respons!

    SvaraRadera