10.31.2012

Happy halloween med en liten lista.

Vilken dag är det idag?
Det är LILLlördag, CSN-dag & oktobers sista dag.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
En saligblandning av *heart_eyes*, *sob* & *smirk*  (dvs hjärtögon, supergråt & smirky) 


Vad ska du göra ikväll?
Jobba klart och sedan gå på halloweenfest på Vraket.

Säg två bra uttryck!!
- "Fan vad festligt!" (festligt är mitt nya ord och så himla FESTLIGT)
- "Mums!" (pga. kan sägas till det mesta som är NICE)

Vad blir du glad av få höra att du är?
Livsglad, smart (hehe) & givande (typ ger energi/pepp/må-bra-känslor). 

Vem saknar du?
JOHANNA och jag träffar henne imorgon (!!!!!^1000) & Paulina. Och får attack-saknad efter några i min gamla klass ibland. OCH Emma & Lisa.

En bild på något som är asbra att ha:
Tumblr_m7vxc2wgcz1qjx5gso1_500_largeEn kamera så kan man föreviga fina stunder.

Vad är du bra på?
Skriva listor, goda grötkombinationer och lekar!!!

Vad vill du ha?:
Tumblr_m81vvjldep1r0qrjjo1_500_large
Vinylspelare + skivor! 

Vad tycker du är roligt?:
Tumblr_m8eav3fc401r1u8ubo1_1280_large
När man landar med flygplanet och alla applåderar och man känner peppen i varje cell. AH

Vad är du dålig på?
Göra saker i tid, rita proportionerligt, handskas med kött/annat äckligt, somna när jag måste. 

Vem är du kär i just nu?
Min boyfriend, mina vänner och livet!!!

Nu ska jag ta hand om Edvin och senare dansa. Imorgon åker jag till PARIS! Vi hörs kanske när jag är där, om inte får ni ha det underbart och JAG MED! Puss och Happy Halloween!!! ps. Ursäkta alla utropstecken, det är en sådan dag idag...
ps. 2. Listan är snodd av midnattsgatan. Läs bloggen om ni inte gjort det. Den är superfin & ROLIG!

1 kommentar:

  1. Alltså, jag läste igenom inlägget och hade tusen kommentarer om allt, och så läste jag "Imorgon åker jag till PARIS" och allt försvann!

    PARIS?!?!?!?! är du seriös?
    Jag är så avundsjuk att jag dör, återupplivas och dör igen. Hur var varför när ååååh får jag följa med? Jag vill dit. Igen. Åh.

    Och förresten, din kommentar. Åh. Tack :3

    SvaraRadera