11.23.2012

fredagspepp


BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja nuförtiden gör jag faktiskt det. Oftast i alla fall. Hatar att låta folk vänta.
HAR DU BRA KONDITION:
Nja. Min grundkondition är inte så bra, i perioder där jag tränar mycket är den så klart bättre.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Minns inte. Kanske i onsdags under min fika med Emelie.
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Ganska så rastlös. Vill sluta NU och få HELG.
619_large
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart. Men jag har börjat dressa mycket mer färgglatt! Det är så mycket festligare med färg.
Tumblr_lksm7ntrjr1qfvutko1_500_large
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Tror det var i tisdagskväll. Jag var hos Maria och vi grät lite båda två.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej. Ser mig själv som ganska öppen med mina tårar. Jag gråter väldigt mycket, inget farligt med det. Tycker om att gråta, man renas. 
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja! Emma var hos mig och jag var på konstigt humör men det var mysigt.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Kaffe kaffe kaffe. Eller juice om man är juicesugen. 
Tumblr_m8ei5h3pvy1qkwqwho1_500_large
KAN DU LAGA MAT:
Nä.
ÄR DU NYTTIG:
Äter nyttig mat men för mycket socker.
ÄR DU BLYG:
I en del sammanhang. När jag möter nya människor eller kommer till en stor grupp.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Halv 8
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Spelar ALDRIG tv-spel. Förstår inte grejen alls. Har i och för sig knappt prövat.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Dansmatta!
JAG SOVER:
Helst inte ensam (helst med Elias). Inte så djupt. På sidan. Med massor av kuddar och täcken.
Tumblr_mc3dw6ayo11rqusaao1_500_large
VAD SA DU SENAST?
"Finns det mycket kaffe?" (Mina klassisar kokar kaffe i estet-köket)
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
JA! Bästa festivalen någonsin. Förutom att Elias inte var där. Men ÅH vad det var bra.
Tumblr_l9t5qec6ey1qe5v4ao1_500_large
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Elias, Lisa, Flora eller Maria. 
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En ipren, en färdig samhällstext och lite pussar
HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja! Tycker jag i alla fall och det är ju det viktigaste. 
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Jag har inte försovit mig, ska gå hemifrån om en halvtimma, det är lugnt" till mamma när jag låg i sängen :)
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA HELG:
Middag ikväll för världens finaste Alice, dansa, få kvalitetstid med Elias och kanske träffa Oskar!
022d27502fd711e299e022000a1fb043_7_large
Här får ni en pepp-lista jag gjorde till Emma:
PEPP till min Emsi <3 (och er andra)

Happy weekend!

3 kommentarer:

  1. Listaaa!

    Jag måste säga att jag tyckte du var riktigt piffig och färgglad när vi fikade. Älskade din prickiga blus, tänkte faktiskt på det. Har svårt att se dig som en svartklädd person, tehe.

    Och jag håller med dig med tårarna. Det är så skönt och nyttigt att gråta. Måste göras, liksom.

    Var du i skolan när du skrev listan? Jag menar, eftersom du ville sluta och få helg? Eller jobbade du? Tihi, nyfiken i en strut :)

    SvaraRadera
  2. Jag ser också fram emot onsdag! Har ju hört så mycket om Hermans men aldrig varit där. Det blir revolutionerande!

    Indiskt är fantastiskt gott, och det bästa av allt - inte mindre gott vegetariskt :3

    Haha! Vilken tur att de släppte hem dig! Jobbig skola annars..

    SvaraRadera