1.31.2014

*Firar* sista januari med en lista

Vilket är ditt mest använda ordspråk denna vecka?
Ehh, brukar inte slänga mig med ordspråk direkt men kanske som man bäddar får man ligga :-) Pga har återberättat en story där det sades. 
Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?Lisa sa "visst är hon gullig" till Eliott när jag gick ur köket imorse, vet dock inte hur seriös hon var för jag hade en sekund innan låtsasskällt pårom för att de väckte mig 09 (!!!)(började 13, ville sova till i alla fall 10...) haha
vad skrev du i ditt senast skickade sms?"*Ballong- & konfetti-emojis* love u!!!!!"
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
....*tänker intensivt*... RIKTIGT nöjd? Typ... när jag började plugga 3 dagar efter att kursen börjat. 
Hur såg du ut för prick ett år sedan?
Var på fest där en inte fick uppge sin identitet fram tills 01, iklädd svart klänning och fjärilsmask. 
Vad tror du kommer bli roligast i helgen?Vill säga ikväll, men det blir a l d r i g som jag tänkt mig så jaag veeet (vågar) inte. Jag har lite lösa planer, men ikväll ska vi se Eliott och hans band Frivarv spela på Hallands nation och sedan ska jag kryckdansa, det blir kul!
Vilken är din favoritfärg för tillfället?
Klädmässigt är det vit+svart+grått (lol) och sen annars färgglatt som jag alltid älskar. Juste! Har börjat gilla grön pga. köksattiraljer och min Frankie-kalander <3
Vilket humör är du på?
Är glad, pigg men ändå lugn liksom. Känner mig stabil å allmänt NICE.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Rödbetor, chèvre, tomater, sallad, 2 mandariner och cashewnötter
Vad har du på dig idag?
En guldrocka (fisken alltså) i örat, halsband, Lisas vita tröja med hög hals (krage?) och Lisas svartvita shooorts.
Plus en lång varm kofta, varm jacka och mössa. Det är ju ändå januari. 
Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Läst bloggar (som alltid) och återupptagit Hay Day (mobilspel där du har en bondgård, hehe)
Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Gått på Sydskånskas pub, hehe. Annars kan jag inte komma på något. Joo!! Tecknat autogiro. :-)
Vad oroar du dig för?
Att min fot inte ska bli helt återställd, framtiden (alltid), pengar (alltid) och min bristande självdisciplin (alltid)
Vad ska du göra nu?Städa mitt rum för första gången på väldigt länge...Byta lakan å sånt. Sen laga middag! Adieu! 

Ps. Nu är ni tysta i kommentarsfälten igen............*Dislike*
Ps2. Listan är ihopsatt från aixxie och niotillfem

9 kommentarer:

  1. Hej, är nybliven vegetarian och undrade om du kanske kunde lägga upp ett inlägg där du tipsar om vegetariska rätter? Typ dina favoriträtter? Vore snällt:) P.s dina listor är alltid lika roliga att läsa<3

    SvaraRadera
  2. Följer dig på instagram och idag dök det upp på mitt 'flöde' att du följde en tjej på mitt gymnasie! Sånt tycker jag är läskigt. Du finns alltså på riktigt din underbara människa! Har fortfarande inte stött på dig på Lunds gator än (kanske för att det är vinter och snötäckt haha) PUSS

    SvaraRadera
  3. Åh har också tagit upp hay day i veckan. Det var mina småsyskon som tjatade på mig och nu är jag fast igen haha.
    Din blogg är väldigt kul att läsa och du verkar vara en riktigt trevlig person. Kram!

    SvaraRadera
  4. Förresten!! Kom att tänka på en sak. Har du någonsin gjort någon form av videoblogg? Hade varit ball

    SvaraRadera
  5. hej My, är en tjej som vill åka på festivaler, ta tåget till Köpenhamn för att dansa in på morgontimmarna, dra en spontanare till GBG för att lyssna på Håkan Hellström, osv. men jag har ett problem, mina kompisar vill inte alls samma sak.... hur/vad gör man??

    SvaraRadera
  6. Alltså var fjärilsmasken ett ÅR sedan?! JÖSSES AMALIA, det var ju IGÅR när vi gick längs Hornstulls Strand och pratade om det............

    SvaraRadera
  7. Hej!! Jag är här hela tiden och väntar på nya inlägg alltså älskar din blogg lite ohälsosamt mycket...... Du verkar vara sååååå skön blir alltid *pepp* *pepp* av dina peppiga inlägg och snyftig av dina sorgliga inlägg. Har inte kommenterat innan men: här är jag!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  8. Hallå kan du inte bara sluta leva ditt liv och sitta 24/7 och blogga om det, för jag döööör vilken livspepp och energi man får av att läsa din blogg!!!! Puss&kram <333333

    SvaraRadera
  9. Jag vill flytta till Lund i höst och jag tittar just nu på lite kurser. Är mest inne på att läsa språk och vet att du läste Engelska i höstas. Hur var det och vad tyckte du om SOL?

    TACK FÖR BÄSTA BLOGGEN!

    SvaraRadera