1.29.2014

Vardagslyx (mat) och mobilprintscreens

Heeeej vänner!!! Nu är det dags för en liten titt på vad jag har haft för mig här lately:

Har ju, som tidigare nämnt, börjat på psykologi - översiktskurs. Bland annat gått på föreläsning om medvetande men också dissekerat hjärna. Plasthjärna ok jag erkänner. FETT nice är det i alla fall, känner att jag 100% valt rätt kurs.

Förra veckan tyckte vi att det var dags för lite vardagslyx. Så jag, Cissi, Sanne och Angelika gick till Zen Sushi och firade att CSN kommit och att en ny termin börjat.

Vi beställde in massa bitar sushi. Så sinnessjukt gott alltså aaah

Jag och min vackra vän :-) Hahah *btw* så var det Angelikas sushidebut och hon var SÅ himla gullig. "Okej man ska alltså doppa fisken, inte riset, i sojan " Jag: Du gör väl som du vill, det du tycker är gott? "Tydligen ska man äta ingefära mellan bitarna för att friska upp smaklökarna!!" Vi: Haha, Angelika? "Alltså... jag kan ha googlat en del på hur man äter sushi...."

Jag och min älskling har kollat på PH i sängen.

Potentiellt den bästa snapchaten eveeeerrrr. För övrigt: Jag och Lisa har orimligt kul med våra mobiler+snapchat. Alltså vi skrattar så vi kissar på oss?? Whadup

Har frusit. Mamma blev sur för att vi inte tagit tag i att det *läcker in* kall luft genom fönstrena. Så till slut (efter 4 månader, eeh) så hörde vi av oss till fastighetsskötaren. Han ba: Har ni stängt ventilerna ovanför fönstrena? LOoOOol. Vi suger. Nu är det i alla fall lagom temperatur här hemma, haha.

Återförenats med Karl (<3) och Eliott (<3) på en soppmiddag.

Igår skype:ade jag med Elias första gången sedan julafton. Han satt under en håltimma och drack te/var allmänt fin.

Visade min fot för honom. "Alltså, My, det där ÄR ingen fot?""Den ser animerad ut..." Och nu har ändå svullnaden gått ner till hälften av det tidigare. Alltså.

Även vänt på dygnet (igen) pga. hypokondri och ångest, sett klart Bron (SERRI SE) och ätit god mat:

Lisa lagade wok med lax i ugn och rostade sesamfrön. Doooog matdöden

Och igår åt jag hamburgare på Viggos med Franziska. Vi njöt av flottiga goda maten och pratade om svenska psykvården, osköna snubbar, att vara tillbaka i Lund, psykologstudenter samt taggade framtida events.

Nu ska jag fortsätta plugga inlärning och ikväll ska jag på ost- och vinkväll för att fira favvobrudars födelsedagar. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar