1.20.2014

Sluta whina Mysan

HallOJnuvartdetsåhärlängesenigen!!!! Sorry för det men faktum är att jag har en legitim ursäkt till min frånvaro. Nämligen: jag är skadad.

I torsdagskväll blev jag skjutsad på cykel utav en kär vän. Vi är glada och jag hejar på från pakethållaren, så ba känner jag hur min vänsterfot glider in i bakhjulet. Black. Minns inget mer tills att jag ligger på marken, med foten inklämd mellan ekrarna. Skriker utav helvete TA BORT DEN TA BORT FOTJÄVELN AJ FÅ UT DEN DÖDA CYKELN HJÄLP MIG JAG DÖR (Alltså, ja, helt seriöst, aldrig känt sådan smärta innan). I alla fall så ser jag plötsligt, ovanför mig, brandmän å ambulansförare. De får klippa loss ekrarna för att få ut min fot och sedan åker jag ambulans till akuten. Hög på adrenalin och smärtstillande babblar jag på om karateträning, att checka av ambulansåk från Bucket list, att jag ville dansa osv osv (varvat med diverse svordomar över den vidriga smärtan) medan min hjältinna Angelika sitter i framsätet och GRÅTER (<3).

Helvete vad jag tycker synd om mig själv.

Japp. Sanning. Jag är en ganska självömkande person i naturen så detta...detta... har liksom aldrig skadat mig förut, annat än en stukning light. Nu hade jag VÄRLDENS HIMLA flyt och har bara lite inre blödningar och så men FAN vad det suger att gå på kryckor.
Tanke innan: Åhhh kuuul att hoppa runt med kryckor, nice att få åka hiss i skolan!!!
Nu: AJ mina händer blåsor överallt AJ mina armar träääningsvärk AJ benet jag hoppar på kramp kramp AJ MIN FOT.

Hahaha okej ska sluta självömka nu.

Nää är ganska glad trots skadan faktiskt! Igår hade jag gråtsession pga smärta och utmattning PLUS mamma ringde och påminde om massa jobbiga saker jag måste ta tag i. Bland annat ringa försäkringsbolag för att kolla om jag kan få ut pengar för min kraschade dator (som tydligen har vattenskada. WTF?!?! JAG HAR INTE SPILLT?!) :'((( Sorgligaste är att ALLT är förlorat, texter och 10 000 bilder. Men guu vad jag sörjde igår, så nu är jag klar med det. Nu blickar vi framåt :---)))

Ok jordens tråkigaste deppigaste inlägg, gooodbyyyye

PS. Kommer vara sängliggandes med foten i högläge i minst 2/3 veckor bortsett från de timmar jag är i skolan så tar mer än gärna emot tips! Alltså, typ bloggar / serier / filmer / dokumentärer / artiklar osv osv osv
MUCH LOVE

6 kommentarer:

  1. Krya på dig!!! Filmtips: Karate Kid från 1984! Såg den igår. Såå feelgood, charmig och peppig. Och 80-talig - underbart! Annars borde du se Girls om du inte redan gör det :)) krams

    SvaraRadera
  2. lider och tycker synd om x100000. här är plåster på såren baby girl http://www.7p10e.com

    SvaraRadera
  3. MEN GUMMAN. Så hemskt. Var detta ett berust bestyr eller blev det så tokigt i alla fall? Gumsan då...

    Se på.. Se på Life Unexpected och Drop Dead Diva. Lite iq-befriat som kan vara skönt ibland :)))

    SvaraRadera
  4. Åh hoppas att du blir bättre starka My!! <3

    SvaraRadera
  5. SE DESSA:
    Monica Z
    Återträffen
    Searching for Sugarman

    LÄS
    Syskonkärlek
    Cirkeln
    Som jag vill vara

    LYSSNA
    på Värvet. Finns så mycket gött att grotta ned sig i. Skissa samtidigt.

    Varsego!

    SvaraRadera
  6. My, du MÅSTE(!!!!!!!!!!) se My Mad Fat Diary(!!!!!!!!) för det är så jävla bra och så jävla befriande och än så länge finns det bara en säsong men den andra är på väg och jag tror att den första finns på youtube till och med så alltså serri du MÅSTE ok?!?!?!
    Freaks and Geeks är också kalas.

    Men My Mad Fat Diary alltså (!!!!!!!!!!!!)

    SvaraRadera