11.01.2013

Lundlife pt. 26

Martin Solveig – Hello!

Lately genom min iphone, var så goda:
Bagel + kaffe på Espresso house med Franziska. Hon är fett nice. Bagel är fett nice.
Mmmmm knäckebröd. Alltså haha denna bild. Älskar mig själv.
Storm och ett tak blåste av!!!!!!!
Och allt var rosa vid universitetshuset, till å med mitt ansikte.
Veckans inköp förutom bananer, soyamjölk, toalettpapper (FAN vad det går åt i det här hemmet....gud alltså) och äppelmos är dessa små anteckningsböcker. Could ej resist.
Men för en gångs skull hamnar de inte på hög med mina andra miljarder anteckningsböcker utan planeras användas i gott syfte. Ni kanske kan gissa vilken som e vilken
RÖDBETOR I UGN!!!!!!!! FINNS DET NÅGOT GODARE
Har försökt plugga grammatik......nja......... men älskar vårt kök i alla fall, vet att det är många bilder på det men gillar helt enkelt att hänga där
I onsdags hade vi teatermöte hos Christian. På bilden är Henning, Elin & Marie. Vi åt bullar, ballerinakex och pratade massamassa (mest jag, var helt speedad). Kände mig så stimulerad och uppfylld när jag gick där ifrån. Love it.
Kom hem och drack te i min attacksaknad efter Agnes. Det hjälpte ej och jag insåg åter igen att jag inte är en teperson. Smakar vatten+ört och så blir en så sjukt kissnödig...nä
Igår var Arvid här på middag. Han lagade pasta till oss och vi pratade om skolor, intressen, love, Lund och sånt
*Gömmer sig*
Mycket mysig person i alla fall och: han pratar göteborgska. Vill ba sitta å lyssna på dialekten heheheh älskar göteborgska så mycket, gillar typ alla göteborgare per automatik. 
Sen kom Karl (till höger) och vi tatuerade oss med dödsätartatueringen, målade kajal och klädde oss i svart. Jag var asbra Bellatrix men har ingen bild på det :(
Så tog vi bussen till halloweenfest med en flaska svartvinbärsvin i högsta hugg. Kom dit och jag vet inte riktigt vad vi gjorde men kul var det, sen åkte vi i alla fall till Kålles och brakvällen slutade med Lejonkungen. 
Trött idag.
MEN! Min älskade pappa var här över dagen bara och bjöd mig på lunch OCH fika:
Först halloumisallad
Sen chokladboll+kaffe. Så lyxigt 
Kolla fin! När vi kramades hejdå fick jag panik och ba "vänta en till kram" och sen var jag gråtig när jag gick därifrån, men vi ses om en månad igen.
Promenixade sedan omkring i 1h med Johannasällis i telefonen. Underbart, vi avslutade med att konstatera hur uppfyllda vi blev av telefonsamtalet. Ååå hon e min bästa

OJ nu har min tvättid pågått i en halvtimma och jag har cirka 8 maskiner att tvätta. PANNE!!!!!
Vi hörs imöra igen tror jag. Puss

2 kommentarer:

  1. Johanna Frostling1 november 2013 kl. 19:03

    Du är min bästa!!!! Och jävligt snygg osv. love

    SvaraRadera
  2. Jamen hej och hå vilka fina anteckningsböcker! Vad är det för grammatik du läser?

    SvaraRadera