11.14.2013

London

Hej!

Vart befinner du dig?
LONDON!!!!!!!!

Hur bestämde du dig för att åka dit?
Sedan Fanny flyttade dit har jag pratat om att åka och hälsa på henne, sen kom Angelika i min klass efter någon vecka och ba My, vi ska till London och öva vår brittiska å festa, häng på! Och så ba bokade jag! Underbart!

Vart bor du?
Hos de fyra superbrudarna Fanny, Savannah, Tina och Matilda i deras 3våningsflat i Camden med ljusslingor överallt och heeeeelt magisk utsikt.

Vad har ni gjort hittills?
Tagit igen, ätit pasta, kramats, berättat roliga historier om händelser i våra nya städer, druckit öl på en dubbeldäckare ut i natten, dansat på en gayklubb, dansat på en annan helt sjuk klubb (potentiellt konstigaste klubben jag varit på), ätit hallondonuts och pratat igenom kvällen

Hur länge stannar du?
Till måndag!!! SÅ BRA

Vad är lite jobbigt med den här resan?
Pengar. Pjuh.

Vad är det bästa med den här resan?
Att äntligen äntligen få träffa mina finisar igen. Saknat de så mycket.

Vad händer nu?
Fanny jobbar, de andra tjejerna ska på gospelkör och jag ska ta bussen till East och hänga med Martin, Hevin å Hedvig.

Hur mår du?
Såååå glad

1 kommentar:

  1. Spontant och HELRÄTT!
    Förväntar mig massa-massa-massa bilder sedan!

    SvaraRadera