11.19.2013

Tisdagshej

Humör: Stressad över skolan, myssugen, pendlar mellan asmycket ångest/stress och att känna: nej men ok det löser sig å mysigt liv allt blir bra nanana. Dagen har ändå gått från -38 till +66 med något nedåtdyk där till nollan.
Sämsta: Kunde inte gå på mitt seminarium pga ångestjäveln : (
Kläder:
§
Nya svarta höga jeans från Primark för 10 pund!!! Tjoho! Velat ha så himla länge.
Läser: The turn of the screw som det svåraste ever
Lyssnar på: Min november-lista. 
Vill: Ha massa massa tid så jag kan plugga ikapp, storstäda, laga massa mat, träna och gå på stan å leta julklappar.
Avundas: Rich people/folk som är queens på att spara och sånt....... E pank efter London, fick liksom låna pengar av mamsen nu för att kunna äta innan nästa CSN.......kul......när ska jag lära mig......
Tänker på: Allt som måste göras, får hamsterhjulshjärta och försöker trycka undan // Stockholm och vad jag vill göra när jag kommer dit
Planer: Ikväll ska jag skriva en text till teatern, plugga fonetik eller vocabulary, läsa och ringa Flow
Äter: Gratis princesstårta!!! De delade ut det på SOL och det är väl dagens höjdpunkt ungefär.
Dricker: Kaffe.
Tycker synd om: Lisa som har fått halsfluss dagen innan Londonresa. Gullebulle vad jag tycker synd om dig
Längtar efter: Jul!  Längtar även helt jättemycket efter Elias som alltid, men extra mycket den här veckan.
Dagens personer: Mamma. Ringde henne å vi deppade tillsammans men så sa hon bra grejer: att jag ska baka bröd och städa och inte alls sätta mitt värde som person efter hur jag presterar. Att hon också misslyckats (vilket jag aldrig trott) och att morfar då inte blev besviken och att hon lärde sig mer andra gången. Angelika. För att hon är en himla guldhjälte som satt och hjälpte mig med en uppsats trots att hon hade massa egna viktigheter att göra.

Bloggar om London innan jag går och lägger mig ikväll också, så snart blir det festligare här!

3 fina grejer:
Puss och sov gott 

4 kommentarer:

  1. Tips!!! Matpriskollen är en jättebra app där du kan se butikers aktuella erbjudanden. Så på måndagar kan du skriva en lista på vad du ska äta under veckan, gör din meny utifrån det som är billigt!! Kolla ALLTID vad varorna kostar kilovis, även om Felix linser ex kostar 4:90:- och Garant 7,90:- så kan kilopriset vara billigare på den dyrare varan. Veckohandla och ha kylskåpet fullt under veckan och se alltid till att använda lökstumpar eller pasta som blivit över. Gör det till en "sport" att laga så god mat för så lite pengar som möjligt. Glass som jag vet att du älskar brukar ofta vara på extrapris, är det en smak du gillar så köp flera och ha i frysen. Samma sak gäller mat, frys in!!!! Några tips från en spartokig tjej :-*

    SvaraRadera
    Svar
    1. omg...... e du bäst???????!!!!
      (TACK!!!!!)(Speciellt för det där med glassen :'))

      Radera
  2. alltså my, jag behöver en lund-guide. flyttar dit i januari (till väster, vilket inte säger mig något) och åh, vill veta allt?

    SvaraRadera
  3. Jag har läst kursen du läser och vill bara säga; HÅLL UT!!! KÄMPA!!!! You know you can do it, eller hur? Jag tror på dig. Många kramar från Varberg (fast just nu Indien)

    SvaraRadera