11.11.2013

GA-helgen.

ok här kommer världens längsta inlägg från mina fantastiska senaste dagar:


Först något mindre fantastiskt - tenta. Men sjönsjön e fin och Angie med. Plus att vi skrev i världens fräschaste sal! *Always look on the bright side of life*


Gick hem till Angelika efteråt i hennes nya boning och drack vin och åt popcorn

Med Jackie också! Asnice brud

Så kom Sanne och Tessa också


Så åt vi pasta med pesto (Tessa var outsider med köpsallad + rödvin istället för vitt, hehe)

På kvällen var det The great GA-kålles (preparty inför den kommande GA-balen) med Great GAtsby-tema (fyndigt). Se så fina vi var :-) Somnade bredvid Angie efter en så himla bra kväll


Sooooooool!!!!!!!


Hade tentafirande hos mig med ett tiotal från min klass. Omaka gäng och jag var lite nervig innan då jag inte kände folket men vi hade det så himla fint!!!! Spelade ölspelet, ältade tentorna, skrattade och pratade om najsiga saker

På lördagsdagen åt jag å Lisa fantastisk lunch: lax i ugn, stekt kryddad broccoli/zucchini, ris och soja. M-h-mm. Så åt vi det framför Idol och väntade på att timmarna skulle gå, ungefär

Vi skulle nämligen klockan 19:30 befinna oss hos Nathalie (längst till vänster) på GA-middag. Så efter att ha sminkat oss, klätt på oss balklänningar och gått lite vilse i blåsten så kom vi hem till henne där 4 andra girls var.


Hon hade pyntat så fint med glitter och matchande servetter och så åt vi 3-rätters

Efterrätten: kladdkaka med hallonsmakande grädde på toppen. Ahh


Angelika och jag.


Känner ni igen klänningen? :-)))))

<3


Sanne och Angelika

Och Angie och jag igen. Sååååå HIMLA glad att jag lärt känna henne <3

När klockan närmade sig midnatt hoppade vi in i en taxi till AF-borgen och hade en finfin kväll

Dagen efter hörde jag en mansröst från Lisas rum och då hade Eliott tydligen sussat hos oss, han hade varit på svartklubb i Malmö och trillat in senare än oss. Vi åt i alla fall popcorn till frukost (he) och sedan tog vi på oss sunkkläder och begav oss tillbaka till Nathalie, där vi ätit middag kvällen innan

Där befann sig samma 5 tjejer som kvällen innan plus Marcus och vi  stannade bara till snabbt för shots, kl 13 på dagen, ja, och lite potatis i ugn

Jag var helt överdrivet taggad, dansade på vägen när vi väntade på taxin och så hoppade vi in i den och jag & Matilda dansade i framsätet till denna på högsta volym

Vi skulle till Göteborgs nation och när vi kom fram blev vi helt chockade. Det var fullsmockat med folk i varje korridor och studentrum och folk dansade omkring/skvätte omkring sig diverse alkoholhaltiga drycker och det var hög musik i varje rum

Kommer in till någons rum där alla dansar svettigt tätt och ba oj, ett liveband på loftet

Träffade Erik och hamnade i ett lite glesare rum där en kunde andas, där några hade byggt upp en bar där de sålde 7 vodka/redbull för en hundring så det köpte han och så gick vi omkring och gav till folk som var törstiga, haha

Klockan eftermiddag (ingen tidsuppfattning, men den var väl 16 eller så) åkte vi till AFborgen igen och sen följde 5 timmar av dimmig eufori:



Det var dans och skumkonfetti och överallt sinnesjukt peppigt folk

Helt okej söndagsfest

Som om det inte var nog roligt så kom också Dr. Bombay och Günter och uppträdde

Helt magisk söndag

Kanske den roligaste någonsin

1 kommentar: