11.04.2013

Rep, Hanna och grammar

Lördag:

Teaterrep i vad som kändes som hundra år. Men gillar ju min grupp och vi gjorde framsteg. Känner dock panne när jag inser att vi har premiär om en dryg månad.

Kvällen innehöll den här personen! Hanna! Vi lärde känna varandra för över 3 år sedan, när jag och Elias blev ihop. Sedan har vi hängt i samma gäng hela min gymnasietid, men aldrig bara vi två. Vi drack i alla fall vin hos mig och hade det så SJUKT nice. Mycket bra person. Sedan gick vi ut och sliirade

Dansade i Malmö nations källare, shottade och var glada

Avslutade natten med att möta upp hennes pojkvän Knut, som är anledningen till att hon var i Lund.

Alltså!!!!!! Love!!!!

---

Idag gick jag till Elins hem där mina classmates pluggade flitigt. Hon bor i kollektiv i typ världens bästa hus mitt i stan. Så nice.


Så pluggade vi grammatik i ett par timmar. Tentameeen (älskar det ordet, dock inte innebörden) på torsdag och fredag och jag blir gråtfärdig bara av att öppna min 500 sidor tjocka bok. Har försökt plugga innan idag men det har slutat med att boken blivit ivägslängd pga. min handfallenhet/gråtfärdighet/panik. Men nu jävlar ska jag plugga dygnet runt (...) till torsdag.

*LEDSEN*

Med det sagt vet jag inte när vi hörs. Kan vara aldrig; kanske inte överlever plugget eller att komma till tentan och inse att jag kommer kugga.
Mvh
En Som Är Lite Väl Dramatisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar