12.01.2011

måndagsmiddag.

Hej. Hej! Förlåt jag är ungefär sämst i världen på att uppdatera (fast fan, lisaplace är sämre och hon tjänar massa pengar) men jag är upptagen med att gosa. De två senaste dagarna har varit dåliga. Jag har varit sur, ledsen och bitchig mot min omgivning och inte gillat mycket annat än mina glittriga skor, god skollunch och kvällspussar. MEN
Min helg var bästa på länge och i tisdags hade jag och Elias gos-dag med glass och lost samt lite plugg.
Och i måndags efter skolan åkte jag hem till Hannah för att göra pajdeg...

...dricka vin, prata mysigheter och förbereda peklek. (jag och mina lekar, börjar tröttna lite. men bara lite)
Sen kom Elina, Hanna, Vincent, Lydia, Felicia och Emma med mer mat.
Vi var alltså hälften av min teaterklass. Vi är indelade i två grupper när vi jobbar med produktionen och vi har haft det så himla mysigt på våra teaterlektioner så vi ställde till med knytis-middag för att mysa lite till.
 
Och så åt vi (mmm gotttt)

Lite ful men charmig bild på Hannah, Vincent, Emma och Felicia.

Jag gjorde gino och hemmafru-posade med läskig hannah-demon i bakgrunden.

Så åt vi och åt och drack kaffe och åt lite mer och pratade om existens, religion, sexualitet, teater och familj. Alltså mina klasskamrater är de smartaste människorna i vår ålder jag någonsin träffat och så överdrivet bra allihop på sitt sätt. Alla har så himla stark personlighet och ibland kan det vara påfrestande men åh vad de är bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar