12.31.2011

solens svett och månens tårar

HEJ!
Lov är ett så bra påfund. Jag har förutom att ligga i min säng och kolla på lost, sex and the sity och äta glass haft världens bästa dag med Elias, innehållandes en mysig morgon, en hermans-lunch, promenerande, fyndande, musei-besök, fika och massa kärlek. Sen har jag hängt med bra människor. Lekt heta stolen och pratat om viktiga saker. Igår var en mysig kväll. Jag, Johanna och Alice lagade middag hos Alice. Quesedillas, salsasås, vin, kaffe, kesella vanilj och bär. Mums. Och så var vi tjejiga och piffade, pratade om en tv-serie-idé och var glada. Kvällen slutade i en hög framför glamourama-avsnitt. <3
Nu är det alltså nyårsafton ikväll. Jag är otroligt pepp med ett sting av...vemod? ångest? rädsla? oro? Nej. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig! Gudars. Det kommer i alla fall att bli en fantastisk kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar