12.22.2011

3 saker.

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Hur man kan lägga pengar på läsk.
2. Rasism.
3. Människor som har råttor som husdjur.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
(sitter vid köksbordet)
1. En adventsljusstake och två andra ljus.
2. En tekopp med mint-te i. Mmm
3. En inredningstidning.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Hoppa bungyjump/fallskärm
2. Backpacka
3. Leva fullt ut, uppfylla drömmar, gifta mig osv.

Tumblr_lwj7n9bzmu1r8x1gvo1_500_large

Tre saker jag kan:
1. Memorera glosor.
2. Steka halloumi.
3. Övertala mina föräldrar (för det mesta i alla fall)

Tre saker jag inte kan:
1. Rita
2. Ta tag i saker på en gång (skolarbete och typ disk).
3. Spara pengar

Tumblr_kr4zo8uq3v1qzcapto1_400_large


Tre låtar jag tycker att du ska lyssna på:
1. För dans - http://www.youtube.com/watch?v=lTx3G6h2xyA
2. För att den är soft och mm - India.Arie – Video
3. Om du vill lyssna på mysig jullåt: Ella Fitzgerald – Have Yourself A Merry Little Christmas

Tre favoriträtter:
1. Libanesisk, vegetarisk plockmat. Typ halloumi, hummus, potatishalvor, rotfrukter, tzatsiki, oliver, falafel osv. Mmmmmm.
2. Sushi.
3 Pappas pasta. En med räkor, broccoli och parmesanost och olika med vitlök, tomatsås och sånt. Min pappa är pastakung. <3

Tumblr_lw9t3ocfa61r496l7o1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar