12.25.2011

25

min julafton var helt fantastisk.
firade med mormor&morfar, farmor&farfar, min morbror och min familj. åt konstant från klockan 13-01, spelade sällskapsspel, skrev listor på böcker man måste läsa innan man dör (så nu har jag 17 ganska tunga romaner att ta mig igenom på jullovet), kramades, sjöng julvisor, kollade på kalle anka, delade ut julklappar osv. jag fick en macbook air (!) precis som jag önskat mig och på kvällen kom elias med hemmagjorda chokladtryfflar. vi hade julklappsutdelning i min säng (och jag fick världens finaste skjorta från Whyred och hair-biljett från hans föräldrar <3) och avslutade den magnifika kvällen med ben & jerry's, några avsnitt lost och massa närhet.
idag har jag mest haft separationsångest för att dagen är över. ett år kvar tills nästa. snyft och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar