12.03.2011

kom och kramas sverige

Igår var det äntligen fredag. Det såg ut lite såhär:

Vaknar 06:06 av mitt alarm. Det är kolsvart. Då är det tur att man har light-wake-up.

Gosar lite med Ringo som krupit upp i min säng.

Äter frukost i sängen framför julkalendern. (Som var jättemysig!! Se på svt-play om ni som jag inte hinner på morgonen)


Dagens frukost: soyayoghurt med kanel och äpplen och VÄRLDENS godaste bröd.


Får skjuts hela vägen till stan av Fanny som precis tagit körkort. Här posar hon i sin egna bil. Japp. Avundsjuka, jag vet. 


Kommer till skolan och har dagens första lektion: scenografi. Gör klart min paraplymask. Haha fin va?


Hannah med sin ballongmask och Elina som målar.


Lektionen är slut och de flesta maskerna färdiga!

Sen har jag håltimma vilken jag spenderar med en massa sushi och thai-mat i kulturhuset med Eddie och Freja. Jag dör nästan av nervositet på grund av ett engelskatal som går hyffsat bra ändå, har franskalektion, spelar tennis och åker och möter mina bästa Lisa & Emma i slussen.


Och vi spenderar ungefär tre timmar såhär:

Vodka, pepparkaksdeg och prat om ungefär allt utanför en port någonstans på söder. Jag älskar dem så obeskrivligt, sanslöst mycket. Vet inte vad jag skulle göra utan dem. Vi kom fram till, som alltid, att vi är den bästa kombinationen som finns. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar