12.18.2011

feather




tror att jag ganska nyss bestämde mig för att stanna hemma imorgon. anledningarna: 1. klockan är elva och jag får sömn-stress-panik om jag inte ligger i sängen runt tio. alltså på fullt allvar. en ny grej jag fått för mig är att jag är död dagen efter om jag inte får minst 7 timmars sömn. och klockan är elva och jag ligger här pigg och kommer inte somna på ett tag och alltså vara död imorgon. 2. vill inte vara död imorgon. 3. vill dricka te, äta lång frukost i sängen, fixa i mitt rum och gosa. 4. har ont i halsen. 5. behöver skriva en helt icke-påbörjad svenskauppsats som ska vara inne imorgon. 6. det känns bara bra på ungefär alla sätt och vis.

har i helgen suttit barnvakt och därmed tjänat 600 kr, druckit smaksatt kaffe och snöslask-promenerat med bästa vän, druckit sockerdränkta drinkar och kört heta stolen hemma hos freja med bra människor och ätit kladdkaka hos moa med gamla vänner. har också julmyst med min finaste familj hela denna söndagskväll.
saknar elias. han känns väldigt långt borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar