12.19.2011

Fem kvinnor och fem män jag tycker är väldigt snygga

män.
är väldigt dålig på det här med snygga män. är så elias-sexuell nu för tiden. MEN nummer ett always and forever (förutom elias då):

CHUCK BASS (ed westwick) http://www.youtube.com/watch?v=bUOSm1rG6zs kolla från 2:34. jag dör. får krupp. osv.

nate archibald (chase crawford)(när vi ändå är inne på gossip girl.)

francisco lachowski. han bloggas om, han tumblr:as om och ja jo han är ju snygg. lite för pojkig dock. ser liksom lite mesig ut.
BILL. han är ju faktiskt inte super-hot men jag har verkligen en liten crush på honom. Bill. Alltså åh, Bill.

och så sista. jag tänkte verkligen från början att jag skulle undvika att vara tråkig och icke ha med denna varelse, men hallå, sin nummer ett måste man väl ändå ha med, oavsett?

elias åkerlund, den snyggaste mannen (människan) i hela vida världen. puss.

ÅH GUD vad mycket klockan blev. det tar lång tid att leta bra bilder. får ta girlsen imorgon helt enkelt. godnatt.

1 kommentar:

  1. åh bill! hehe! jag följer dig på bloglovin nu thihi (och har också skaffat en ny blogg....)

    SvaraRadera