6.03.2013

Avicii och sånt




Fredagen var bäst


På lördag dag var jag på teatertvåornas föreställning Om flickor kunde döda. Den var helt knäpp men jag gillade den så mycket och de ägde verkligen!!!

På lördag kväll åkte jag till Berns och Hungerhjälpsgalan


Med de här två finisarna, Tina och Maria

Fanny (till vänster) hade gett oss gratisbiljetter för hon skulle vara med. Cool kompis jag har, står på scen med Gina Dirawi och allt! Tack Fanny! <3

Innan det började köpte vi varsin öl och kändisspottade

Sen så Pooofff drog det igång

Såg Ansiktet (...ska vi göra nåt äckligt baby...)

Och Oskar Linnros. Han körde bara 3 låtar och sista låten han körde var Genom Eld och jag dog av lycka för jag älskade den låten SÅ mycket när den kom ut för... 3 år sedan? Ååå

Sen var det ju kvällens höjdpunkt, Avicii!!!


Finfina sällskapet! My Happy Tina Maria Fanny. Vi stod typ längst fram och det var sjukt svettigt men sjukt NICE 
!!! 
Idag har jag ätit frukost utomhus, rensat ogräs, fixat i min garderob och nu skall jag åka in till stan för ärenden + fest ikväll. Ni får se bilder imorgon! 

ADJÖ

1 kommentar:

  1. Vad du har haft stohej! Det måste vi prata om!
    Glöm inte att smsa tiderna :DDDDDD

    SvaraRadera