6.09.2013

Instagram juni 2012.

HeJ! Såhär såg juni förra året ut, genom °instagram°:

Jag såg på Breaking dawn med Tuva, som är Elias fina lillasyster. ~ Gloria hade världens bästa fest i ett lusthus.

Johanna fyllde år och vi dansade på f12. ~ Nationaldagen firades på Skansen där jag+min gamla klass och kör sjöng. Vi åt mjukglass och kollade på djur i pauserna!

Elias och jag drack öl en kväll. ~ Det var sista samlingen och treorna dansade Backstreet Boys.

Jag, Agnes och Gloria åt pasta och planerade inför festival och annat kul. ~ <3

Jag gjorde ett eget spelschema att sätta upp i tältet som jag var otroligt stolt över hehe, kolla fint ändå? ~ Maria och jag hade fotbollskväll hemma hos henne.

Vi åkte flak och blev öldränkta. ~ Flora tog studenten och var vackrast på jorden!!! <3

Vi bilade till Hultsfredsfestivalen och Hanna hade gjort världens bästa camp-skylt till oss där hon ritat allas ansikten ASFINT. Vi var ett så bra camp.

Såg Noah and the whale och The XX. Gräääääääääät

FestivalLYCKA

Tog igen med Flora i Vitabergsparken med picknickmat. ~ Jag jobbade i trädgården och pausade lite mot en jordhög.

Sen åkte jag till Italien!!!!!!! Och mina bästisar kom!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi gjorde Fanta & Rosé och en kväll hejade vi på Italien i fotbollsEM. Så sjukt stämningsfullt i hela staden.

Så nattbadade vi en kväll också (eller ja, flera kvällar) och mm bästa dygnen. Vi var unga & dumma och någon sa "om vi dör nu så dör vi i alla fall lyckliga." 

Det var den fina månaden. Ser fram emot denna, som kommer se typ likadan ut, fast med egen student, utan festival och med pojkvänssällis i Italien istället.

Här har ni min junilista också: Juni ��
Den är ju lite mesig, men det kommer fler låtar, lovarrrrrrrr

Andra grejer:
^Jag måste lugna mig med utropstecken alltså, bombar de lite för ofta och mycket.
^ÄLSKAR er som kommenterar. Mitt hjärta tar ett glädjeskutt <3 DOCK blir jag lite nervös och tänker att det är mina vänner som kallar sig för andra namn för att göra mig glad, hahaha, vi får hoppas att det inte är så. Eller alltså det är ju också fint
^Personal message till mamma: Att vi var unga & dumma i Italien och det där med död och så låter mycket grövre än det var, ok?
^Jag tar studenten om 3 dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Mycket tjat om det men det är väl för guds skull befogat?)

Nu ska jag invänta regnet och sedan bada i poolis. God kväll, goodbye osv.... : )

3 kommentarer:

  1. Men ååh ja!! Hultsfred förra året ägde!! Var helt skakig efter noah and the whale för dom va så bra, ba la mig i gräset utanför och ba LIVET

    SvaraRadera
  2. hej my

    jag är kär i ditt liv, (men) vill vara en del av det.

    SvaraRadera
  3. Alltså jag kan bara tänka att om ditt juni förra året var SÅ bra så kommer detta bli TUSEN GÅNGER BÄTTRE eftersom detta år så är det du som tar stundenten! HERREMINJE.

    Maw, vad mys du är! Vi ska recensera massa fler! Har inte sagt exakt mängd, utan vi kör tills vi tröttnar/har testat nog eller så. Blir nog en hel del till, för jag är också helt såld på det. Älskar att ha en ursäkt att frukostfika!

    Du, jag tror VERKLIGEN Café Seg 70 är din kopp te. Du skulle nog älska stället! ÅK DIT!

    SvaraRadera