6.17.2013

Saker som värmer hjärtat

♥ 3 mottagningar på en dag.

♥ 
Först Hedvigs som ägde rum på Tackel & Tåg.

Den här låten som ovanstående gjort tillsammans med Emil!!! LYSSNA 


♥ 
Efter Hedvig, Paulinas mottagning. Vi satt under ett tält i mormor Ethels trädgård. Åt jordgubbstårta och utanför varvades sol med monsunregn.

♥ 
De här två.


♥ 
Att stanna på vägen för att Marika "...måste visa den fräcka naturen!" där de bygger hus.

♥ 
Och så det här hjärtat! Som bara strålar av lycka! Dansa i bästa lusthuset med hennes lillebror och fastrar, kärleksförklara Klara Tuva framför hennes föräldrar, prata viktigheter på en terass, pussa pojkvännen och sen somna i en guppande segelbåt.

(Bilden är brutalt snodd från hennes blogg, men jag fotade ju så det känns fair, hehe)
♥ 
Överraskningspicknick för klokaste finaste Emelie! Hon blev så glad och det var bara så himla fint att få träffa den underbaringen igen. Vi pratade om den senaste tiden & komplicerade saker och jag kände mig helt uppfylld efter att vi kramats hejdå vid Södra station. Tycker om henne väldi väldi mycket.

♥ 
Äta dumplings med Flow på Beijing8. Sjukt gott och så trevligaste sällskapet såklart.

♥ 
Matcha kläder och dansa på F12 med en bunt favoriter.

♥ 
Åka longboard med den här snygga. Pausa med glass. Jag fick longboarden av honom i studenpresent. Han är bäst. (Inte bara pga. att han alltid ger mig finast presenter hehe).

♥ 
Gå på Mollys mottagning. Har ingen bild på det så här är vi förra valborg! Molly är min äldsta vän, vi har känt varandra sen vi föddes och varit bästa vänner sen dess. Vi ses sällan men kommer liksom alltid ha varandra och det är SÅ VACKERT


Här är vi på hennes landställe för typ 6 år sedan. Igår var i alla fall så fint. Hängde i hennes nya lägenhet i kanske 5 timmar. Åt mat, morotskaka, pratade länge med hennes storasyster som (per automatik) också följt med hela livet. Blev tårögd av tal och sådär. Fin kväll.
♥ 
Denna dag!!! Ska åka longboard med Gloria, planera midsommar med Agnes och gå på bio med Elias.
♥ 
Den här videon som Oskar visade för mig. SÅ JÄVLA GULLIGT.


PUSS ADJÖ

1 kommentar:

  1. ÅhMy, din blogg ger mig lyckorus! Du är med om så mycket och är så energisk och hela din uppenbarelse är bara så LIVET. Herregud!

    Longboard, åh, kan du åka? Eller lär han dig? Tuff present i vilket fall..!

    OCHGUD, så glad jag blev. Verkligen. Går inte att fejka eller ens undertrycka såna känslor. <3333

    Ps. Bilden är helt okej brutalt snodd. Tummenupp!

    SvaraRadera