6.22.2013

Midsommar och annat bra


Det är fint att ha två av sina bästa vänner i sitt fönster

Och det är fint med nedhissning av vin genom fönstret

Men finast är kanske detta?!?! *Allting kan gå itu men mitt hjärta kan gå i tuuusen bitar*

I torsdags åkte jag, Gustav och Agnes till ICA maxi för att storhandla till 18 personer. Med en handikappad person dessutom (hehe)

Sedan tog vi båten ut till Runmarö där Agge har landställe! Där är det vackert!

Det var extremt varmt och hela vägen dit tjatade jag om badet jag skulle ta när vi kommit fram. Så in med ägg i kylskåpet och sen på med baddräkten!

Såååå nice



Det var alldeles sommaridylliskt, vi satt där med LEVA-vin i kvällssolen och ba njöööööt


Sen anslöt sig Gabriel, Rickard och Hedvig och vi åt middag tillsammans

SERIÖST HUR GULLIG?


Sen hade vi ett megabra pre-midsommar-party, vi 6 men med tanke på hur högt vi lät hade vi kunnat varit 30 stycken. Hade så roligt, ni vet pratade dialekter i mun på varandra och skrattade, tills vi kände att nu är det nog med pre-party om vi ska orka imorgon och avslutade sedan med nattdopp!!!

BÄSTA! Så sjukt uppfriskande

Godnaaaatt

Vaknade upp i den här sommarsängen bredvid Hedvig och Agnes.


Midsommarafton! Fler anslöt och de gjorde en sjukt festlig midsommarstång.

Mitt hjärta!

Vi hade delat in i lag inför 5kamp och poängjakt. Här är mitt eminenta lag: MyPimp. He He He

Här är jag med VÄRLDENS bästa öl, pga elefantetikett. Älskar ju elefanter så när Elias kom hem med den här blev jag heeeelt lyrisk och bad om att få en.


Så lekte vi lekar, som sig bör under festligheter.

Fina killar


Folk blev hungriga framåt midnatt, eller kanske tidigare, och grillade. Här steker Maria oxfilé. Kolla på henne, får en vara hääärligare eller? Dör


Sen badade några och till slut cyklade vi hem till Elias där vi sov i trånga sängar. Tycker de här 2 underbara bilderna på FF får avsluta.

Nu ska jag packa för imorgon åker jag till Italien!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. VILKEN HÖJDARMIDSOMMAR! Seriöst, har kollat på bilderna på Floras blogg också, och jädrar vad ni verkar haft det underbart. Massa bra vänner, festande, lycka och lekar och BAD. Underbart, ju!
    Låter som ett sjukt bra avslut innan ni sticker till Italien nu ju.

    Mendu, middagen, åt du hamburgare? Har veggo-My blivit lite allt-My? ;)

    SvaraRadera
  2. Vart kommer din baddräkt ifrån? Så himla fin! (:

    SvaraRadera