6.16.2013

Söndagslista!

10 saker du vill göra innan du dör:
  1. Bo i kollektiv
  2. Lära mig franska flytande! Och gärna ännu ett språk!
  3. Stå på en riktig scen (...Dramaten...Stadsteatern...Broadway...hehe)
  4. Gå på takfest i New York
  5. Bo i en europeisk stad 
  6. Hoppa fallskärm
  7. Resa själv
  8. Dansa naken i ösregn!!!
  9. Ha tårttävling och drinktävling
  10. Gifta mig


9 saker om dig själv:
  1. Jag har extremt svårt för att sitta rakt och vanligt på en stol, med båda fötterna i golvet. Måste ha benen i kors men allra helst uppe på stolen/upp mot något framför
  2. Jag älskar att lyssna på människor, men pratar hellre och avbryter tyvärr ofta personer (EJ frivilligt)
  3. Mina drömmar är väldigt detaljrika och ofta kan jag styra dem. 
  4. Jag åt typ ett halvt paket fetaost om dagen när jag gick högstadiet 
  5. Jag har börjat få *komplex* över att jag ALLTID ska leka massa lekar när det är alkohol inblandat, jag känner mig typ socialt inkompetent 
  6. Min vänstra vad är större än min högra på grund av karaten 
  7. Jag kan inte sträcka mina fingrar rakt ut, i samma höjd som handflatan, utan att det gör ont/de darrar. Mina händer är överlag ganska märkliga :/
  8. När jag blir nervös/gör bort mig när jag är ensam mumlar jag nonsens för mig själv haha, typ *snubblar på gatan* "oj jaja men så sa hon sannerligen när hon gick där japp mmmm hehe nanan"
  9. Jag tänker alltid, oavsett hur dåligt något är, att det alltid, alltid löser sig. Det blir bra. 


8 sätt att vinna ditt hjärta på:
  1. Intressera sig för mig, alltså lyssna genuint och så
  2. Le/skratta mycket!!!
  3. ÖGONKONTAKT
  4. Kunna något jag inte kan och lära mig om det
  5. Visa sig sårbar 
  6. Ha ambitioner/drömmar
  7. Bjuda mig på glass : )
  8. Överraska! 

7 saker du ofta grubblar på:
  1. livet
  2. döden
  3. framtiden
  4. psyket
  5. människor
  6. kärleken
  7. mig själv

6 kändisar du tycker är snygga:
  1. Adam Pålsson
  2. Ed Westwick
  3. James Franco
  4. Ezra Miller
  5. Leonardo DiCaprio (framförallt en ung, men även nu)
  6. FAN nu blev det BARA män?!?!?! Kom på nu att det stod KÄNDISAR. Därför skriver jag 3 brudar på denna (hehe): Nathalie Portman, Uma Thurman och Jemima Kirke!

5 saker du aldrig skulle vilja göra:
  1. Mobba
  2. Mörda
  3. Moona
  4. Magplaska
  5. Minska livsglädjen!!!
    (okej nummer 3 är väl inte sådär superseriös men älskade att alla var på M...)


4 saker du köpt den senaste månaden:
  1. ÖL
  2. Drinkar
  3. Vin
  4. Popcorn
    (hehehehehe)

3 sätt att få dig le/skratta:
  1. Fumla/snubbla/vara allmänt wierd
  2. Kraaaamaaas
  3. Skratta!


2 gamla favoritlåtar:
  1. The Kooks – Naive
  2. The Black Eyed Peas – Where Is The Love?

1 sak folk inte visste om dig:
  1. Jag har ett födelsemärke på min mage och min pappa hade ett identiskt som försvann när jag föddes!!! Hur sjukt?

2 kommentarer:

  1. Åh My vad jag älskar dina lisor! och dig!

    SvaraRadera
  2. mmm! jag kommer sno listan rakt av. fruktansvärt fint att blanda all viktig information med viktiga bilder. yeah!

    SvaraRadera