6.08.2013

Ännu ett milslångt inlägg om mina senaste dagar (enjoy osv)

Men HÖRNI! Nu var det sådär länge sedan vi hördes igen... Vi får bli bättre på det... MEN, det är så mycket just nu, ni vet studentgalej hit och dit och massa fix inför sommaren och livet! Så vad har hänt sedan sist:

Det var sista *båtfesten* som äger rum 2 gånger varje år under ens 3 år på teater/dans-linjen på Södra Latin. Vi förade i ett lusthus

DET VAR SÅ BRA! Alltså jag kände liksom genomglädje och var sådär fullkomligt superbekväm i mitt sällskap och kände mig pirrig av kärlek till folket. mmmm ni fattar.

Sedan festade vi på båten och detta är enda bilden jag har HAHA så himla fula. Kristin, jag och Martin. Det var en mycket bra fest i alla fall, kanske den bästa av de 5 (...?) båtfesterna jag varit på.

Dagen efter spexade tvåorna för oss (=alla parodierar en av oss, mycket kul). Här gestaltar Joel Felix med sin bleka hy, gingerhår och konstanta gitarrspel.


Dansarna <3

I mitten där, med röd kjol och hoodie och bulle på huvet är jag (eller Stella som skulle vara jag). Hon gjorde det mycket bra men liiite väl bitchig hehe.

På kvällen gick jag på den här personens mottagning, vi bor på samma gata och var bästisar på lågstadiet. Träffade andra lågstadiekompisar, åt mat och kollade på bildspel.

Onsdag var lika med mer mottagningar! Först gick jag på Kungsholmens utspring

Min finaste Agnes sprang nämligen ut <33333

Och Emma! <3333333333 Blev tårögd när jag kramade henne grattis, hehe


Så åkte de iväg med flaken och det var helt sinnessjukt varmt och stämningsfullt

Jag tog en promenad från Kungsholmen till Södermalm längs vattnet

Hehe GLAD

Klockan 16:30 befann jag mig i Nacka och tog emot Emma.

Hur fin?!?!?! Bästa med denna mottagning: 85åriga Linnéa som berättade historier om en man som gett henne en uppstoppad koala bland annat och som sa "neeeej My, ska du gå, vi som hade det så trevligt!" och "Vi ses SNART igen, gumman!" med en slängkyss när jag gick.

Sen åkte jag vidare till St:Eriksplan och Alice. Kramade grattis, drack bubbel och såg presentöppning. FINALICE


Avslutade på Magnolia och Agnes mottagning där vi drack rosévin och var sjukt lyckorusiga.

Dör

Sen är det ett dagshopp, förbi torsdag och allt som hände (och inte hände) den dagen, till:

Fredag! Fredagsfrukost fredagsfödelsedag!

! HUR KAN SÅ MYCKET GOTT RYMMAS PÅ EN BILD. Min pappa hade i alla fall köpt med sig lyxfrulle för min lillebror fyllde 14.

Mellan 11 och 12 "jobbade" jag (drog lines på engelska framför en kamera) och sedan blev jag och min kollega (he he he) Martin bjudna på lunch, fast jag drack mangojuice istället för jag var mätt och det var varmt.

Vi var vid Loopen vid Hornstull Strand. När jag är rik ska jag gå dit och dricka drinkar en sommardag.

Sedan mötte jag upp den här snygga! Min far! Och så mamma och Ossian, min lillebror.

Här är han. Otroligt trött men otroligt fin ändå.

Vi åt sen lunch på East. Här är mammas tofu, den var så god så god så god

Edamamebönor. Är det Guds gåva? Svar ja

Här e jag, hej

*Glad* Rolig konversation apropå mitt leende: Pappa: "My, ska du få tandställning?" Mamma: "Varför skulle hon det?" Pappa: "För att hennes framtänder står ut åt var sitt håll" 
OK två viktiga saker om detta: 1. söker inte bekräftelse, tycker på riktigt att det var kul för att det var så elakt. Hade grova komplex tidigare (har ju nämnt det ett antal gånger säkert) men inte nu längre så därför skrattade jag bara. 2. Min pappa är jättefin tro inget annat

Så gick vi på stan och jag fick sneakers av snällmammsen! Svarta lena Adidas i male-modell men de satt fiiint så vad gör det?

Efter att ha stått på en mur vid Engelbrektskyrkan och lyssnat på världens bästa killars lyckotalk mötte jag Gloria och Agnes

Elias och Marc

Och Klara-Tuva!

Sen kom min lillebror till stan och så promenerade vi till Tanto.

Vi skulle nämligen lyssna på Chords

Hehehh

Nä haha vi var glada <3

Chords – The Dude

<3
Sen skulle de andra *festa vidare* så jag och lillebror tog taxi hem. Nu har jag ätit chokladmoussetårta, skrivit detta aaaaaslånga inlägg och hälsat på mamma och pappa som kom invinglandes från fest. SHIT nu är klockan jättemycket så jag ska sova. Hörni det här blev superlångt? Ni kanske inte ens finner detta roande? PLZ tala om för mig om ni gör det/inte gör det *fiskar efter kommentarer*

NATTI NATTI

5 kommentarer:

  1. Älskar dina långa inlägg!! SÅHÄR............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. MYCKET!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. LYCKOINLÄGG!

    Herregud, vad roligt det är att se bilder på din far och Ossian! Skitkul ju, hade aldrig tänkt mig att de såg ut sådär!
    Och du då, hur fin är du????
    Och HUR peppad är inte du inför studenten????

    SvaraRadera
  3. Lange innlegg er jo supergøye!

    SvaraRadera
  4. ÄLSKAR dessa inlägg. Får ju mysrys över hela kroppen. Gått in varje dag och tänkt "men uppdatera nu dåå" Förstå lyckan när detta långa inlägg bara väntades på att få läsas!

    SvaraRadera
  5. Fina fina My. Jag hittade till din blogg via Floras och fastnade. Du skriver så ärligt och äkta och sätter ord på allt det där som är så svårt att sätta ord på. Du inspirera min vardag och får mig att känna mig ung och oöverkomlig! Din blogg är superbra, tvivla aldrig på det. Livet handlar om att må bra, och jag mår bra av din blogg. Den är sådär lagom feelgood och mysig samtidigt som den är brutal och spännande. Fortsätt jättegärna med det du gör, för det är väldigt väldigt uppskattat. Iallafall av lilla mig! Kram!

    SvaraRadera