3.12.2014

Sollycka


Har varit sjuk. Legat inne på ett soligt golv och önskat mig normal temperatur och energi, ville ju demonstrera på världens bästa dag. Istället hängt på balkongen med trippla tröjor. Fint ändå.

I måndagsmorse 08.00 var jag tvungen att ta egopix pga kände mig som världens bästa person som lyckades ta mig till den orimligt tidiga föreläsningen trots cirkus 3h sömn.

En dubbelföreläsning dessutom (alltså 4h) om psykisk ohälsa. Kanske därför jag släpade mig dit. Det var blandade känslor, mest så himla intressant men också tungt. Antal diagnoser jag gav mig själv: >6

Men sedan promenerade jag hem i solen med hööög musik å kunde liksom undvika att le stort mot alla jag mötte på vägen. Här försöker jag ta bild på en man som satt i tshirt och shorts och drack kaffe mot husväggen. MhHhm

Kom hem och var helt stört glaaad. Hög musik, ensamdans, vidöppen balkongdörr, varm varm sol, iskall juice

Hade photosession........hahha stelaste var ändå när jag höll på och fota mig själv i konstiga vinklar och samtidigt sjöng jättehögt/pratade med mig själv, sen insåg att TVÅ balkonger bredvid var bemannade. Alltså detta låter ju inte konstigt men vi har typ inga grannar, ser de ALDRIG, därför tog jag mig friheten att vara lite wild n' crazy (...) heh

Efter lunch och ombyte till min gula klänning promenerade jag tillbaka till stan

Och de här brudarna som skulle till Prag om bara några timmar och firade vårens ankomst med rosé på balkongen

Jag fick också ett glas "för känslans skull"

okejrååå
~
SERIIIIi sådan himla FEELING. Var helt lyckopirrig när jag gick därifrån, hade 4real SOMMARkänslor (...#optimist)
Sedan kom Liam och vi åt middag/lyssnade på musik/hade bra samtal och det var bara strösslet på glassen (=världsbra slut på min UNDERBARA dag.)

Nu ska jag duscha och klä på mig jättefort sen promenera till föreläsning om missbruk. Jag är fan på STRÅLANDE humör, tänk att solen kan göra så mycket?

1 kommentar:

  1. Älskar när man kikar in på din blogg å du har uppdaterat :'> heja solen!!

    SvaraRadera