3.06.2014

såpbubblor superplugg sittningspepp


I frrrrredags åt jag, Karl å Lisa en alldeles eminent frukost. (Så himla nice att Karl bor typ granne med oss, han kommer över ganska ofta utan jacka pga det är så nära)

I helgen har vi även haft asmysigt besök, Edward och Oliver. Lisas gymnasiebäztisar som jag fått turen att lära känna. Mycket bra grej med att vara sambo: ha olika kompisgäng som kommer å hälsar på (MEN HALLÅ FRIENDS NU VAR DET LÄNGESEN FÖR MIN TUR, KOM HIT?).

Tog denna bilden och någon kom på bandnamnet En liten hög kärlek. Huuur fiiiint?


På lördagen hafe jag 20årsfest. Det var myycket mucckeeet roligt. Bjöd gästerna på fireball och de cirkus 35-40 härligheterna dansade/lekte/hängde/spillde öl. Äkta bra fest.

Sjukt stökigt dagen efter dock. Försökte printscreena Lisas snapchatsvideo men hann ej. Aja ni kan ju tänka er, oliver (???), kort, plastglas över heeela golvet

Hade ju svinmycket ångest i måndags (tack för era underbara kommentarer, ni är bäst<3) men tisdag+onsdag blev bättre för varje timma typ

Har pluggat inför tenta på MA och ätit denna ljuvliga lunch. SERIÖST ni fattar ej hur gött det är

Blir ju dock lite ledsen av att få snapchats som ovan från familjy

Saknarom :-(

Kan inte ringa heller för har inget sabla simkort för tillfället. Får facetime:a när jag har wifi!

I tisdags åt jag Lisa Eliott varma mackor till middag med massa guuuacaamooole

Så satt jag och pluggade i köket men hörde röster från Girls inne i vardagsrummet :-( Åt glass i alla fall :-)

Har skypeat med den här himla ängeln som jag saknar så mycket hela tiden. Hon hade premiär med MVH igår, kolla in hemsidan å talkshowen och allt, kommer bli (är) så niiice! *Stolt*

Idag skrev jag tenta och sen dess har jag ätit resten av glassen i sängen framför Top Model (så skevt program, vill inte kolla egentligen, men kan inte förneka att det är UNDERHÅLLANDE) och nu känner jag såhär...

För jag ska på kickoff-sittning med min karnevalssektion ikväll! Tjoho! Är glad igen!!! Min grupp har snowboard-tema, sjukt problematiskt då jag lämnade kvar underställ, termobyxor (roligt ord) och goggles i Åre på jullovet. Får köra någon variant med tights, hoodie, mössa å solglajjor?

PUSS å TACK för era kommentarer igen! Ni är så bra!

2 kommentarer:

  1. vilken sektion är du med i?

    SvaraRadera
  2. varför kommer du inte och hälsar på mig istället??

    SvaraRadera