3.21.2014

Fina grejer med livet atm:

╰☆╮Min delkurs som SORGLIGT nog är slut idag (skrev klart tentan för någon timma sedan) - psykisk ohälsa. Har fått sådan sjukt förhöjd puls under seminarierna pga engagemangseld i kroppen. Fullständigt älskade det, visste innan att jag skulle tycka om det men inte så mycket som jag faktiskt gjorde. Tror jag aldrig upplevt sådant intresse för något förutom teater och en del fritidsaktiviteter jag gått på under mina år i livet. Ahhh╰☆╮

╰☆╮Fint väder! VET att jag tjatar men alltså solen. Jag älskar dig.╰☆╮


╰☆╮Fanny Klefelt. Min solstråle när allt annat varit grått de senaste veckorna. Har haft stunder av överdriven ensamhetsångest men då har hon varit där, i skyperutan, i hörlurarna när jag promenerar hem eller mellan föreläsningar, på facebookchatten, på sms, på vår hemliga plattform. Ni fattar. Hon är bäst helt enkelt. ╰☆╮



╰☆╮Tentaplugga med Olof, pausa och diskutera roliga saker / sitta med ansiktet mot solen utanför universitetshuset╰☆╮



╰☆╮Klasskompisar överhuvudtaget! Bonding! Vi diskuterar diagnoser, politik och skrattar╰☆╮


╰☆╮Bejaka juicecravings och köpa 1L för mina typ sista pengar. Oh prioriteringar╰☆╮

╰☆╮Att mina föräldrar snart knackar på! Hela helgen (ok ikväll och imorgon) ska jag få hänga med mamma och pappa. Började nästan gråta igårkväll när jag tänkte på att jag skulle få krama dem inom ett dygn. :')╰☆╮

╰☆╮FREDAG!!!!!!╰☆╮
 Ha en riktigt fin en! PUUSSSSSS

3 kommentarer:

  1. En liten fråga angående ensamhetsångest (kan själv känna det och är nyfiken på hur det funkar för dig): Känner du dig ensam/har ensamhetsångest trots att du bor med Lisa? "Räknas" inte hon tillräckligt för att bryta ångestkänslan, har du blivit liksom immun mot hennes närvaro? (Jag vet det låter skithemskt haha men vet inte hur jag ska uttrycka det bättre just nu). Puss

    SvaraRadera
  2. Hello! eftersom du uppenbarligen mår bättre när solen tittar fram borde du nog överväga att äta d-vitamin under årets mörkare delar. works like a charm for me.

    SvaraRadera