3.13.2014

Onsdagslistan

jag heter My
jag är för tillfället stressad inför pengar, sömn å skola (som vanligt då) och sjukt taggad inför helgen (som vanligt då)
jag är bra på limbo! Att prata om mig själv. Få folk peppade tror jag?
jag tycker inte om att roliga saker går över så himla fort
jag är dålig på att säga nej till roliga saker, KAN INTE
jag läser kurslitteratur
jag gillar när Lisa och jag möts på morgonen efter fest och är på synkat härligt humör <3
jag sjunger ganska falskt och nästan bara i min ensamhet
jag älskar den här pirriga underbara vårsolen
jag är inte speciellt bra på att lyssna på musik. Lyssnar ju hela tiden men orkar inte engagera mig i svår musik om jag inte lyssnar ordentligt så tenderar att lyssna på samma låtar som jag älskar 
jag föredrar att vakna av mig själv och inte väckarklocka men det händer väldigt sällan hehe, dock oftare nu när det är ljusare!!!
jag tycker om mina "nya" kurskompisar, så många trevliga personer alltså!
jag är beroende av för mycket :-( Speciellt närhet, koffein å bekräftelse
jag har på mig mönstrade mjukispants å en randig tröja
jag dricker kanske lite för mycket ja och rättfärdigar det med att jag är ung
jag lyssnar på Coldplays nya singel just nu
jag blir arg på arroganta idioter, världen, mig själv, korkade åsikter (som egentligen bara är brist på kunskap) och annat skit
jag är rädd för att allt bara ska gå åt helvete för mig
jag önskar att jag hittar en fin cykel snarast
jag är pinsamt dålig på att göra saker i tid
jag är uppväxt i vår finfina huvudstad som jag längtar till på en väldigt hälsosam nivå

HA! Klart slut
(Lista snodd av Sara.)(Pözz)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar