12.16.2013

Min helg, måndagsprat och så

Hallå i julstugorna :-) Så besviken på mig själv att jag inte carpat december bättre, vafan, inte ens lyssnat på julmusik?! Ändring på det nu.

Jag är kvar i Lund, om 1h cirkus drar Lisa härifrån och jag stannar 4 dagar för att städa lägenheten, fixa lite i garderoben, packa, handla julklappar (har ungefär 100 kr på kontot så vi får se hur det går), äta upp resten av den lilla maten vi har hemma, promenera på Lunds mysiga gator och hänga med någon som är kvar.


Min helg:


I fredags hängde jag hemma med min älskissambo. Vi hade en så bra kemmakväll, skrattade så mycket att vi ramlade omkull osv

I lördags vaknade jag sent, åt frukost när Eliott och Lisa åt lunch och sen promenerade jag till AFborgen för att stå och sälja kladdkaka, popcorn och kaffe under teaterpaus. Det var mysigt, jag var glad och när jag gick ut från borgen var det såhär fint, på kvällen skulle nämligen Vinterbalen äga rum.

Mötte upp mina gosbollar på Ariman där de drack öl å var kära hihi

Asså kolla bara, hur ska de klara sig utan varandra i 3 veckor? Jag med för den delen

Sa hejdå och gick hem och åt middag, pratade länge i telefon med Johanna och drack iskall 3,5a för mig själv haha. Så himla inte tragiskt utan var på LÄSKIGT bra humör.

E & L kom hem och fick agera smakråd när jag prövade olika "classy" klänningar. Jag svidade om till tight och svart, finörhängen och ögonskugga. Sen tog jag spontant bussen till ett gäng på 8 grabbar.
Mannen till höger, Erik (som lagat pizza till mig och Lisa om ni minns), bjöd hem mig på förfest i deras underbara lägenhet mitt i stan. Där kändes det som att vara på afterski, med gött brölande, bar och skidor på väggarna. Jag fick fireballshots och finöl och trivdes väldigt bra.
Fint häng. Sen gick vi till AFborgen & Vinterbalen där vi mötte massa friends och dansade till Melody Club och Albatraoz. Var euforisk. Underbar sista utekväll i bästa Lund. 
Igår somnade jag 18:00, vaknade 00 igen och hängde liiite med dessa. Sen somnade jag 03 och vaknade för någon timma sen. MÅSTE VÄNDA TILLBAKA DYGNET. (Lovar att göra det innan Åre, mamma)

Idag ska jag på middag hos farmor och farfar. Ska bli så mysigt. Som bilden ovan säger: Puss! Ha en fin icke-måndags-måndag.

PS

Min mailadress: mypersson@live.com. Skriv gärna!!!!! Om allt och inget. Puss igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar