12.25.2013

God jul tralalalala

(DECEMBER 2011:)
HEJ från min NYA MACBOOK AIR! wihooooo. är gladis. och nu avslutas julafton på bästa sätt med att elias kommer hit och vi ska kolla på sällskapsresan och äta ben & jerry’s. MMMM <3
HEJ från min NYA MACBOOK AIR! wihooooo. är gladis. och nu avslutas julafton på bästa sätt med att elias kommer hit och vi ska kolla på sällskapsresan och äta ben & jerry’s. MMMM <3

Min då alltså, helt nya, macbook air har KRASCHAT men förhoppningsvis löser det sig när jag är i Stockholm igen. I alla fall, ville bara titta in här och säga GOD JUL till eder alla. Vet att det ligger så sjukt mycket förväntan över den här himla dagen och jag hoppas verkligen att ni alla haft en fin julis. Annars, som många andra fina bloggers sagt så är det inte hela världen för det är verkligen bara EN dag. Tänk på det. Jag har tagit massa (tror jag) bilder och kommer blogga från mamsens dator cirka imorgon eller dagen efter det, så vi hörs då. Puss å kram å goooooo jul igen.

1 kommentar: